Postać   Wpis  
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #50578
Akcja gry dzieje się w uniwersum The Elder Scrolls, konkretnie za czasów panowania cesarza Titusa Mede II, władcy Tamriel jeszcze przed pojawieniem się Smoczego Dziecięcia znanego z gry TES: Skyrim. Jak tytuł wskazuje do dyspozycji jest całe Skyrim podzielone na 9 prowincji.

Każdy z graczy wybiera gildię/frakcję bądź prowincję, nad którą będzie sprawował władzę. Z racji tego, że graczy nie jest zbyt wiele to wszystkie poniżej wymienione będą rozdane wśród graczy w sposób uczciwy i sprawiedliwy. Jeśli w trakcie rozgrywki pojawi się jakiś nowy gracz będzie on mógł otrzymać prowincję bądź frakcję tylko wtedy, gdy gracz ją posiadający zechce mu ją odstąpić poprzez ugadanie się między sobą (pakty nie pakty warunki nie warunki... wasz kłopot). Nie jest zakazane tworzenia własnych frakcji. Macie wolną rękę ale nikt wam nie obiecuje zwycięstw na tym szerokim polu walki.

Oto lista

Gildie:

Mroczne Bractwo
Towarzysze (blokuje wybranie Srebrnej Ręki)
Gromowładni (równoznaczne z posiadaniem Wihrowego Tronu)
Akademia w Zimowej Twierdzy
Gildia Złodziei (blokuje wybranie Pękniny)
Straż Świtu (wyklucza Klan Volkihar)
Klan Volkihar (wyklucza Straż Świtu)
Cesarski Legion (równoznaczne z posiadaniem Samotni)
Srebrna Ręka (blokuje wybranie Towarzyszy)
Thalmor (blokuje wybranie Gromowładnych)
Ostrza
Renegaci (blokuje wybranie Cesarstwa)
Orkowie

Główny bohater nie może należeć do: Thalmoru oraz Ostrzy.

Prowincje:

Gwiazda Zaranna (po stronie Gromowładnych)
Falkret (po stronie Cesarstwa)
Markart (po stronie Cesarstwa)
Morthal (po stronie Cesarstwa)
Pęknina (po stronie Gromowładnych)
Samotnia (daje dostęp do Cesarskiego Legionu, blokuje wybór gromowładnych prowincji)
Biała Grań (po stronie Cesarstwa)
Zimowa Twierdza (po stronie Gromowładnych)
Wichrowy Tron (daje dostęp do Gromowładnych, blokuje wybór cesarskich prowincji)

Poza tym każdy z graczy ma możliwość (nie obowiązek) stworzenia własnej postaci "głównej". Postać taka będzie zaczynać praktycznie od zera. Bez większych umiejętności oraz bez lepszego ekwipunku i oczywiście bez przynależności do frakcji (nie mówimy tu o przynależnościach rasowych, gdyż będąc np. orkiem już z automatu jesteś w tej frakcji). Każda z ras ma swoje unikalne cechy, które w rozgrywce nie będą bagatelizowane. Miejcie to na uwadze. Świat ten pełen jest stereotypów więc będąc takim khajitem nie dziwcie się kiedy dunmer splunie wam w twarz od tak, albo nikt zbyt chętnie nie będzie chciał z wami handlować. 

Postać "główna" gracza oczywiście może przynależeć do gildii/frakcji, która jest pod jego panowaniem co oczywiście może skutkować szybszym awansem. 

»Zamieszczono 12-04-2019 21:450
Zgłoś!
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #50579
1. Heatcliff:
Cesarski Legion (Samotnia)
Markart
Akademia magów w Zimowej Twierdzy
Falkret

2. Aceris:
Gildia Złodzieii
Zimowa Twierdza

3. Luna:
Mroczne Bractwo
Gromowładni (Wichrowy Tron)
Pęknina
Gwiazda Zaranna

4. Wilcza:
Thalmor
Towarzysze
Morthal
Klan Volkihar

5. Patrick:
Obrońcy Świtu
Srebrna Ręka
Orsimerowie
Renegaci

6. Mika:
Biała Grań
Ostrza
»Zamieszczono 12-04-2019 21:460
Zgłoś!
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #50593
STREFY WPŁYWÓW GRACZY W ŚWIECIE SKYRIM

   obrazek 
 

Gwiazdkami są zaznaczone lokalizacje frakcji. 
»Zamieszczono 15-04-2019 01:110
Zgłoś!
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #50595
Każda z waszych postaci będzie zaczynać w losowej prowincji. Pozwoliłem już sobie wylosować wszystkim ów prowincje. Przedstawia się to następująco:

Heatcliff - Zimowa Twierdza
Aceris - Pęknina
Luna - Wichrowy Tron
Wilcza - Biała Grań
Patrick - Zimowa Twierdza
Mikaela - Samotnia
FluffleFox - Gwiazda Zaranna
Niria - Biała Grań 

Nie oznacza to, że wasze postacie się tam urodziły/stamtąd pochodzą, tylko akurat w tym momencie się tam znalazły i od tych miejsc będziecie startować z waszą przygodą. Powodzenia!
»Zamieszczono 15-04-2019 01:250
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać