Postać | Wpis | |
---|---|---|
62
PD: 1464
|
PostID #50582
Tu o o wklejajcie. Tu niżej.
|
|
» | Zamieszczono 12-04-2019 23:520 | |
62
PD: 1464
|
PostID #50590
Pojawiały się już pewne nieścisłości co do Kart Postaci więc rozwieje wszelkie wątpliwości tutaj.Rasy do wyboru: (Ujmę również zdolności pasywne) Argonianie (przyspieszona regeneracja zdrowia, oddychanie pod wodą, 50% odporności na choroby) Bretoni (większa odporność magiczna, 25% szans na zignorowanie wrogiego zaklęcia) Bosmerowie (umiejętność porozumienia się ze zwierzętami, 50% odporności na choroby i trucizny) Altmerowie (zwiększona regeneracja energii magicznej, większa pula energii magicznej) Orkowie (zdolność szału bojowego - otrzymujesz 50% mniej obrażeń, zadajesz dwukrotne obrażenia) Nordowie (50% redukcji obrażeń od zimna, zwiększony zapał do walki - okrzyk bitewny) Dunmerowie (50% redukcji obrażeń od ognia, obrażenia pochodzące od ognia są silniejsze) Khajiit (widzenie w ciemności, polepszona zwinność - skradanie się, wspinaczka itp) Cesarski (zwiększona percepcja - znajdowanie cennych rzeczy, ukrytych przejść itp) Redgardzi (wzmożona wytrzymałość oraz jej regeneracja, 50% odporności na trucizny) Do tego wybieramy JEDNĄ profesję z podanych poniżej (to co daje ci na start - do wyboru/do wyboru). Profesje są na poziomie nowicjusza. Magiczne: Iluzja (strach/urok/gniew) Przemiana (magiczna osłona/oddychanie w wodzie/paraliż) Przywoływanie (przywołaniec/ożywienie słabego umarłego) Przywrócenie (uzdrowienie) Zaklinanie (zaklinanie przedmiotów potężniejszymi czarami) Zniszczenie (wiązka błyskawic, strumień ognia, odmrożenie) Złodziejskie: Alchemia (możliwość ważenia magicznych mikstur/zabójczych trucizn) Kradzież kieszonkowa (umiejętność... wiecie czego) Lekki pancerz (lepsza zaradność w lekkim pancerzu i wykorzystanie jego potencjału) Otwieranie zamków (otwieranie łatwych zamków na poziomie nowicjusza) Retoryka (twoje słowa brzmią bardziej przekonująco) Skradanie się (wiesz, gdzie i jak postawić nogę żeby się nie wyjebać) Wojownicze: Blok (umiesz posługiwać się tarczą, blokować silniejsze ciosy) Broń jednoręczna (umiejętność walki krótkim mieczem/toporkiem/buławą) - walka sztyletami (jednym bądź obydwoma) Broń oburęczna (umiejętność walki mieczem dwuręcznym/toporem bojowym/młotem bojowym) Ciężki pancerz (lepsza zaradność w ciężkim pancerzu i wykorzystanie jego potencjału) Kowalstwo (umiejętność wytwarzania pancerza ze stali) Łucznictwo (umiejętność strzelania z łuku) Pamiętajcie, że postać wasza zaczyna od 0. Ze słabym ekwipunkiem - pancerzem oraz bronią. Nie należy do żadnej frakcji i zaczyna w losowej prowincji. Narzucona będzie również wam namiastka historii waszej, nazywana przeze mnie skromnie - historią startową, w której ujmę czemu tu jesteście i co wam się ostatnio przydarzyło. Nic więcej. Nie otrzymacie celu, ani fabuły. Musicie dać sobie cel sami i znaleźć fabułę sami. Mała uwaga co do prowincji i frakcji. Na początku gry opiszę sytuację prowincji oraz gildii w ten sposób przedstawię z grubsza sytuacje panującą w Skyrim. Kolejna mała uwaga - Daedry należą do mnie i Wilczej. Ma to spory wpływ na pewne frakcje.
|
|
» | Zamieszczono 14-04-2019 00:030 | |
156
PD: 895
|
||
» | Zamieszczono 14-04-2019 18:470 | |
62
PD: 1464
|
PostID #50594
http://ssrpg.pl/forum/actors.php?card=388
|
|
» | Zamieszczono 15-04-2019 01:180 | |
3653
PD: 1959
|
PostID #50596
http://ssrpg.pl/forum/actors.php?card=393
|
|
» | Zamieszczono 23-04-2019 22:460 | |
: 0
PD: 0
|
PostID #50597
KP Rubi
|
|
» | Zamieszczono 24-04-2019 01:170 | |
: 0
PD: 0
|
PostID #50600
Dzień dobry.
|
|
» | Zamieszczono 29-04-2019 21:290 | |
62
PD: 1464
|
PostID #50623
http://ssrpg.pl/forum/actors.php?card=272 Salorka
|
|
» | Zamieszczono 30-05-2019 23:230 |