Postać | Wpis | |
---|---|---|
62
PD: 1464
|
PostID #50578
Akcja gry dzieje się w uniwersum The Elder Scrolls, konkretnie za czasów panowania cesarza Titusa Mede II, władcy Tamriel jeszcze przed pojawieniem się Smoczego Dziecięcia znanego z gry TES: Skyrim. Jak tytuł wskazuje do dyspozycji jest całe Skyrim podzielone na 9 prowincji.Każdy z graczy wybiera gildię/frakcję bądź prowincję, nad którą będzie sprawował władzę. Z racji tego, że graczy nie jest zbyt wiele to wszystkie poniżej wymienione będą rozdane wśród graczy w sposób uczciwy i sprawiedliwy. Jeśli w trakcie rozgrywki pojawi się jakiś nowy gracz będzie on mógł otrzymać prowincję bądź frakcję tylko wtedy, gdy gracz ją posiadający zechce mu ją odstąpić poprzez ugadanie się między sobą (pakty nie pakty warunki nie warunki... wasz kłopot). Nie jest zakazane tworzenia własnych frakcji. Macie wolną rękę ale nikt wam nie obiecuje zwycięstw na tym szerokim polu walki. Oto lista Gildie: Mroczne Bractwo Towarzysze (blokuje wybranie Srebrnej Ręki) Gromowładni (równoznaczne z posiadaniem Wihrowego Tronu) Akademia w Zimowej Twierdzy Gildia Złodziei (blokuje wybranie Pękniny) Straż Świtu (wyklucza Klan Volkihar) Klan Volkihar (wyklucza Straż Świtu) Cesarski Legion (równoznaczne z posiadaniem Samotni) Srebrna Ręka (blokuje wybranie Towarzyszy) Thalmor (blokuje wybranie Gromowładnych) Ostrza Renegaci (blokuje wybranie Cesarstwa) Orkowie Główny bohater nie może należeć do: Thalmoru oraz Ostrzy. Prowincje: Gwiazda Zaranna (po stronie Gromowładnych) Falkret (po stronie Cesarstwa) Markart (po stronie Cesarstwa) Morthal (po stronie Cesarstwa) Pęknina (po stronie Gromowładnych) Samotnia (daje dostęp do Cesarskiego Legionu, blokuje wybór gromowładnych prowincji) Biała Grań (po stronie Cesarstwa) Zimowa Twierdza (po stronie Gromowładnych) Wichrowy Tron (daje dostęp do Gromowładnych, blokuje wybór cesarskich prowincji) Poza tym każdy z graczy ma możliwość (nie obowiązek) stworzenia własnej postaci "głównej". Postać taka będzie zaczynać praktycznie od zera. Bez większych umiejętności oraz bez lepszego ekwipunku i oczywiście bez przynależności do frakcji (nie mówimy tu o przynależnościach rasowych, gdyż będąc np. orkiem już z automatu jesteś w tej frakcji). Każda z ras ma swoje unikalne cechy, które w rozgrywce nie będą bagatelizowane. Miejcie to na uwadze. Świat ten pełen jest stereotypów więc będąc takim khajitem nie dziwcie się kiedy dunmer splunie wam w twarz od tak, albo nikt zbyt chętnie nie będzie chciał z wami handlować. Postać "główna" gracza oczywiście może przynależeć do gildii/frakcji, która jest pod jego panowaniem co oczywiście może skutkować szybszym awansem. |
|
» | Zamieszczono 12-04-2019 21:450 | |
62
PD: 1464
|
PostID #50579
1. Heatcliff: Cesarski Legion (Samotnia) Markart Akademia magów w Zimowej Twierdzy Falkret 2. Aceris: Gildia Złodzieii Zimowa Twierdza 3. Luna: Mroczne Bractwo Gromowładni (Wichrowy Tron) Pęknina Gwiazda Zaranna 4. Wilcza: Thalmor Towarzysze Morthal Klan Volkihar 5. Patrick: Obrońcy Świtu Srebrna Ręka Orsimerowie Renegaci 6. Mika: Biała Grań Ostrza |
|
» | Zamieszczono 12-04-2019 21:460 | |
62
PD: 1464
|
PostID #50593
STREFY WPŁYWÓW GRACZY W ŚWIECIE SKYRIM Gwiazdkami są zaznaczone lokalizacje frakcji.
|
|
» | Zamieszczono 15-04-2019 01:110 | |
62
PD: 1464
|
PostID #50595
Każda z waszych postaci będzie zaczynać w losowej prowincji. Pozwoliłem już sobie wylosować wszystkim ów prowincje. Przedstawia się to następująco:Heatcliff - Zimowa Twierdza Aceris - Pęknina Luna - Wichrowy Tron Wilcza - Biała Grań Patrick - Zimowa Twierdza Mikaela - Samotnia FluffleFox - Gwiazda Zaranna Niria - Biała Grań Nie oznacza to, że wasze postacie się tam urodziły/stamtąd pochodzą, tylko akurat w tym momencie się tam znalazły i od tych miejsc będziecie startować z waszą przygodą. Powodzenia!
|
|
» | Zamieszczono 15-04-2019 01:250 |