Postać   Wpis  
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #50582
Tu o o wklejajcie. Tu niżej. 
»Zamieszczono 12-04-2019 23:520
Zgłoś!
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #50590
Pojawiały się już pewne nieścisłości co do Kart Postaci więc rozwieje wszelkie wątpliwości tutaj.

Rasy do wyboru:
(Ujmę również zdolności pasywne)

Argonianie (przyspieszona regeneracja zdrowia, oddychanie pod wodą, 50% odporności na choroby)
Bretoni (większa odporność magiczna, 25% szans na zignorowanie wrogiego zaklęcia)
Bosmerowie (umiejętność porozumienia się ze zwierzętami, 50% odporności na choroby i trucizny)
Altmerowie (zwiększona regeneracja energii magicznej, większa pula energii magicznej)
Orkowie (zdolność szału bojowego - otrzymujesz 50% mniej obrażeń, zadajesz dwukrotne obrażenia)
Nordowie (50% redukcji obrażeń od zimna, zwiększony zapał do walki - okrzyk bitewny)
Dunmerowie (50% redukcji obrażeń od ognia, obrażenia pochodzące od ognia są silniejsze)
Khajiit (widzenie w ciemności, polepszona zwinność - skradanie się, wspinaczka itp)
Cesarski (zwiększona percepcja - znajdowanie cennych rzeczy, ukrytych przejść itp)
Redgardzi (wzmożona wytrzymałość oraz jej regeneracja, 50% odporności na trucizny)

Do tego wybieramy JEDNĄ profesję z podanych poniżej (to co daje ci na start - do wyboru/do wyboru). Profesje są na poziomie nowicjusza. 

Magiczne: 

Iluzja (strach/urok/gniew)
Przemiana (magiczna osłona/oddychanie w wodzie/paraliż)
Przywoływanie (przywołaniec/ożywienie słabego umarłego)
Przywrócenie (uzdrowienie)
Zaklinanie (zaklinanie przedmiotów potężniejszymi czarami)
Zniszczenie (wiązka błyskawic, strumień ognia, odmrożenie)

Złodziejskie: 

Alchemia (możliwość ważenia magicznych mikstur/zabójczych trucizn)
Kradzież kieszonkowa (umiejętność... wiecie czego)
Lekki pancerz (lepsza zaradność w lekkim pancerzu i wykorzystanie jego potencjału)
Otwieranie zamków (otwieranie łatwych zamków na poziomie nowicjusza)
Retoryka (twoje słowa brzmią bardziej przekonująco)
Skradanie się (wiesz, gdzie i jak postawić nogę żeby się nie wyjebać)

Wojownicze:

Blok (umiesz posługiwać się tarczą, blokować silniejsze ciosy)
Broń jednoręczna (umiejętność walki krótkim mieczem/toporkiem/buławą)
- walka sztyletami (jednym bądź obydwoma)
Broń oburęczna (umiejętność walki mieczem dwuręcznym/toporem bojowym/młotem bojowym)
Ciężki pancerz (lepsza zaradność w ciężkim pancerzu i wykorzystanie jego potencjału)
Kowalstwo (umiejętność wytwarzania pancerza ze stali)
Łucznictwo (umiejętność strzelania z łuku)

Pamiętajcie, że postać wasza zaczyna od 0. Ze słabym ekwipunkiem - pancerzem oraz bronią. Nie należy do żadnej frakcji i zaczyna w losowej prowincji. Narzucona będzie również wam namiastka historii waszej, nazywana przeze mnie skromnie - historią startową, w której ujmę czemu tu jesteście i co wam się ostatnio przydarzyło. Nic więcej. Nie otrzymacie celu, ani fabuły. Musicie dać sobie cel sami i znaleźć fabułę sami.

Mała uwaga co do prowincji i frakcji. Na początku gry opiszę sytuację prowincji oraz gildii w ten sposób przedstawię z grubsza sytuacje panującą w Skyrim.

Kolejna mała uwaga - Daedry należą do mnie i Wilczej. Ma to spory wpływ na pewne frakcje.
»Zamieszczono 14-04-2019 00:030
Zgłoś!
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ156
PD: 895
PostID #50592
actors.php?card=277
Broń oburęczna [/b]
»Zamieszczono 14-04-2019 18:470
Zgłoś!
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #50594
http://ssrpg.pl/forum/actors.php?card=388
»Zamieszczono 15-04-2019 01:180
Zgłoś!
Administrator
Moderator
Status Status
SŻ3731
PD: 1985
PostID #50596
http://ssrpg.pl/forum/actors.php?card=393
»Zamieszczono 23-04-2019 22:460
Zgłoś!
Postać
Status Status
SŻ: 0
PD: 0
PostID #50597
KP Rubi
»Zamieszczono 24-04-2019 01:170
Zgłoś!
Postać
Status Status
SŻ: 0
PD: 0
PostID #50600
Dzień dobry.
»Zamieszczono 29-04-2019 21:290
Zgłoś!
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #50623
http://ssrpg.pl/forum/actors.php?card=272 Salorka
»Zamieszczono 30-05-2019 23:230
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać