SSRPG.PL

Najlepsze forumowe PBF'y

[ Wpisy: ]   Poprzednia   1, 2, 3, ... 1009, 1010, ... 1011, 1012, 1013,   Następna  

Autor Wiadomość
Data 08.07.2018
Mehim
00:37:45 Mehim pokiwał głową, prostując się. 'Prawda. Do świętego wiele mi brakuje, ale nie obdarowuję Beatrycze kradzionymi błyskotkami. Masz rację, Beatrycze. I znam jej imię. Wisi na szyldzie, niedaleko domu Jacka i tawerny. Suknia została sprowadzona. To podobno najnowsza moda. Pewnie wyglądałoby ładniej gdybym to ja wybierał, ale nie znam się na tym za nic w świecie'
Beatrycze
00:40:16 Beatrycze zbliżyła się do Mehima i objęła go. Ja wiem, ze sie nie chcesz przyznać, pamieta jak robiłes mi suknię na ślub Johnsonów- wyszeptała mu do ucha. - Jest piekna, jednak teraz to sie w niej nie zmieszczę.-
Mehim
00:43:30 Mehim 'Ty tak, nie zmieścicie się razem' - dyskretnie, by nie wzbudzać niesmaku w towarzystwie, musnął ręką brzuch Beatrycze. Szczęśliwie upiekło mu się i nie pytała, jak zdobył takie pieniądze. Mieli teraz przeogromne wydatki. Byli po wyremontowaniu domu. Właśnie zamówili kołyskę. Zatrudnili służącą. Złoto topniało niczym ser.
Mark
00:44:11 Mark 'Plemiona? Czyżby Nowy Ląd?'
Mark
00:44:42 Mark zrobił duże oczy. 'Chyba nie Czarna Afryka?'
Essy
00:46:52 Essy - Ani zachód, ani południe, wywiało mnie całkiem na wschód.
Beatrycze
00:54:03 Beatrycze mimo wszystko i tak się zarumieniła. Mimo, ze przed Mehimem nie miała żadnych tajemnic to ciągle się zawstydzała. Sam Mehim miał tyle szcześcia, że jak tylko dotknął brzucha to poczuł kopnięcie dziecka, które jakby mogło to pewnie własnie biegało w kółko.
Mark
00:56:58 Mark na próżno szukał w głowie nomadow na wschód od Angli. Przyszła mu do głowy Laponia, ale i było tam spokojnie. Za to gdyby poszukać całkiem w środkowej Europie, wśród krajów słowiańskich, znajdą się i walki, i koczownicy, i byłoby to odpowiednio daleko by zdołać się pokazywać jedynie raz na pół roku. A i to przy odpowiednich staraniach.
Mak