Postać   Wpis  
Status Status
SŻ128
PD: 207
PostID #49493
WSTĘP Sesja Bloodlust oferuje graczowi uczestniczenie w przygodach mieszkańców bądź przyjezdnych w malowniczym górskim mieście Tranquillium. W miejscowości pojawia się grupa wampirów, choć postaci graczy nie są tego początkowo świadome. Gracz otrzymuje możliwość wykreowania niemal dowolnej postaci i zadecydowania, gdy nadejdzie czas, czy do wampirów się przyłączy, zostanie wobec nich obojętny, czy wrogi. A może nie będzie miał wyboru? Gracz posiada możliwość komunikowania w wiadomości prywatnej prowadzącej, czego pragnie doświadczyć podczas gry. Mistrzyni Gry dołoży wszelkich starań, by rozgrywka była równie mocno zaskakująca co satysfakcjonująca. ROZGRYWKA Prowadzona jest na zasadzie odpisów literackich. Nie jest przewidywane użycie mechaniki znanej z innych gier, czy sesji. Jedynie rzuty MOGĄ zostać użyte do zadecydowania o powodzeniu akcji postaci gracza. Wydarzenia sesji zależne są od pomysłów gracza i prowadzącej. TWORZENIE POSTACI Każdy gracz zaczyna jako człowiek. Jeśli życzy sobie szybko zostać wampirem, wysyła taką informację do prowadzącej. W karcie postaci należy podać oprócz obowiązkowych: * Awatar * Płeć * Rasa: Człowiek (wymagane) * Wiek * Grupa krwi * Ubiór * Historia * Informacja, czy postać pochodzi z miasta, czy jest przyjezdnym i w jakim celu * Zawód, zajęcie na co dzień * Charakter + zachowanie * Mocne i słabe strony postaci (preferowane w podobnej ilości, ale nie muszą się równoważyć) * Ekwipunek na co dzień Przy wyborze grupy krwi kierować się można japońskimi wierzeniami, że grupa krwi odpowiada charakterowi, nie jest to jednak wymagane. TAJEMNICE W sesji zaplanowana jest akcja, która toczyć się będzie i z czasem ujawniać swoje tajemnice niezależnie od decyzji graczy. Jednak reakcje postaci wciąż mają wpływ na jej ostateczny wynik. Gracz prowadząc postać zakłada, że wie ona dokładnie tyle, ile jest w stanie wiedzieć po swoich dotychczasowych doświadczeniach. Jeśli w odpisie innego gracza pojawi się nowa postać, a co za tym idzie informacje o niej zostaną dodane do Spisu postaci (NPC), inny gracz, który się z nią nie spotkał, nawet znając te informacje, wciąż gra nieświadomą postacią. KONCERT ŻYCZEŃ Mimo iż zdarzenia w sesji zależą od pomysłów gracza i Mistrzyni Gry, przyjmowane są przez nią wszelkie życzenia dotyczące rozgrywki. Należy je kierować poprzez wiadomość prywatną lub czat (gdy akurat tam przebywa). W takiej prośbie zawrzeć można wszystko, np. czas kiedy postać ma zostać przemieniona w wampira, czy w ogóle ma to nastąpić, czy postać ma otrzymać możliwość romansu, a może gracz preferuje przygodę bądź walkę. Przyjmowane są także zgłoszenia dotyczące chęci poznania bliżej lub spędzenia czasu, choćby i w określony sposób z konkretną postacią (npc) prowadzącej. Mistrzyni Gry zastrzega sobie jednak prawo do swojej interpretacji owych życzeń. Dla urozmaicenia rozgrywki czasem otrzymanie tego, czego się może wymagać więcej pracy ze strony postaci. Liczy się jednak dobra zabawa i spełniając w mniejszym lub większym stopniu prośby graczy, prowadząca będzie o tym pamiętać. Życzę wszystkim miłej, emocjonującej i wciągającej gry! Niria, Mistrzyni Gry
»Zamieszczono 23-07-2017 23:180
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać