Postać   Wpis  
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #49691
Wojownik
Ekspert broni
Opis: Wytrzymałość połączona z siłą i zręcznością czyni go maszynką do zabijania w zwarciu. Klasa skupiona głównie na zadawaniu olbrzymich obrażeń w zwarciu. Potrafi on również na starcie korzystać z dosyć szerokiego wachlarza asortymentu jakim są bronie białe. Jest to klasa skupiająca się na ataku lecz nic nie stoi na przeszkodzie by zrównoważyć atak z obroną korzystając z różnego rodzaju tarcz czy zbroi.
Rycerz
[i]Chodzący mur
[/i] Opis: Klasa zbliżona co nie co do wojownika z tą znaczącą różnicą, że rycerz posiada znacznie większe zdolności obrony jednakże kosztem ataku. Obeznany jest w ciężkich pancerzach i tarczach. Stoi w pierwszym szeregu chroniąc sojuszników i przyjmując na siebie ciosy, które dla innych mogłyby być śmiertelne. Bycie rycerzem to także prestiż w niektórych osadach, bo któż by w tych czasach nie cieszył się na widok szlachetnego rycerza?
Wędrowiec
[i]Zwinny niczym wąż
[/i]Wędrowiec jest kolejną wszechstronną klasą, ale koncentruje się na szybkości i unikach, aniżeli wysokiej obronie. Ich witalność jest względnie niska, a i o pancerzu nie ma co wspominać tak więc nie może przyjąć zbyt wiele ciosów. Zaleca się stosowanie wszelakich kombinacji ciosów tak by przeciwnik nie miał czasu na chociażby uniesienia broni w górę. Gdy broń biała zawiedzie zawsze znajdzie się miejsce na łuk, w tym też są niczemu sobie.
Złodziej
Okres wrogów
Dobrze wyćwiczony złodziej wie, gdzie uderzyć żeby zabolało najbardziej, najlepiej raz, a porządnie. Posiada wszechstronną widzę o słabych punktach wielu istot, dzięki czemu walkę, wydawać by się mogło straconą, zwycięża w mgnieniu oka. Z racji niskiej obrony i witalności złodziej wyćwiczył sobie doskonale zdolność parowania ciosów i wyprowadzania śmiertelnych kontr. Specjalizuje się w broniach miotanych oraz krótkiego zasięgu dlatego otoczony grupą wrogów może mieć marne szanse. Z łuku strzelać również potrafi jeśli nie ma wyboru.
Łowca
Przyzwoity dystansowiec
Łowcy stosują mieszane style walki. Oznacza to brak konkretnej specjalizacji i zamiast tego poleganie na wykorzystywaniu słabości przeciwnika. Lekka zbroja pomaga w unikach jeśli zajdzie takowa potrzeba. Bronią lekką, gdzie liczy się zręczność również nie pogardzą jednak to broń miotająca jaką jest łuk czy chociażby kusza jest ich przedłużeniem ręki, choć do tego drugiego potrzeba jednak trochę siły. Potrafią również zastawiać pułapki z tego co znajdą, a wzrok mają bardzo dobry.
Czarodziej
Włada magią dusz
Jeśli chcesz używać magii jako swego głównego narzędzia ataku, wtedy jest to klasa, którą powinieneś rozpocząć grę. Strzała duszy będzie twoim głównym źródłem na początku gry. Klasa ta posiada wysokie przyswojenie czarów w tym również niektórych cudów. Zadawanie obrażeń bronią białą nie daje zbytnio dobrych efektów nie mówiąc już kompletnie o posiadaniu zdolności obronnych jak posługiwanie się tarczą czy znajomość pancerza. Wszystkie swoje braki jednak zastępuje oczywiście magią. Brak tarczy? Bariera. Brak miecza? Zrób sobie duchowy miecz.
Piromanta
[i]Pan ognia
[/i]Klasa ta stanowi połączenie czarów ognistych z przyzwoitą walką bronią wręcz. Do rzucania czarów ognia piromanta posługuje się rękawicą zwaną Płomień Piromancji. Wraz z jej ulepszeniami czary ognia sieją coraz to większy zamęt na polu bitwy oraz umożliwia poznanie nowych, potężniejszych czarów. Niska witalność i słaba możliwość obrony wystawiają nieostrożnego piromantę na szybkie pojednanie się z Płomieniem. Jako że piromanta pochodzi z Wielkiego Bagna w Blighttown i okolic posiada pewną odpornośc na trucizny.
Kapłan
Lekarz pierwszego kontaktu
Kapłani mogą używać Cudów, by się leczyć od początku gry. Z czasem zyskują dostęp do rozmaitszych zaklęć potrafiących wspierać siebie i bezpośrednio towarzyszy, poprzez grupowe leczenie lub wzmocnienie do ataku/obrony. Poza znajomością zaklęć kapłan przyparty do muru może bronić się bronią białą lecz ze względu na małe pojęcie o takowym orężu nie zdziała nim za dużo. Są podobnie delikatni co piromanci czy czarodzieje więc powinien ograniczać bezpośredni kontakt z wrogiem do minimum lub dbać o wcześniejsze wzmocnienie siebie lecz odradza się nim kroczyć samemu po tym nieprzyjaznym dla ludzi świecie.
Człowiek znikąd
Naga zagadka
Minusem klasy jest to, że nie posiada żadnych umiejętności na start, a i ekwipunek jest nieco biedny. Plusem jest to, że może nabyć każdą umiejętność. Chcesz w przyszłości być rycerzem, który potrafi ziać ogniem? Lub złodziejem parającym się czarami? Droga nie będzie prosta, wręcz usiana przeciwnościami losu lecz dla chcącego nie ma nic trudnego. Zwykły człowiek bowiem jest w stanie osiągnąć rzeczy niemal niemożliwych. Jak to mówią kapłani - wiara czyni cuda. *Wszystkie klasy postaci są postaciami wszechstronnymi. Jeśli czarodziejem zechcesz uczyć się walki bronią dwuręczną nie ma sprawy. Jeśli twój rycerz nawrócił się i zechce leczyć i wzmacniać sojuszników nie ma problemu. Wiedz tylko jednak, że niektóre rzeczy przychodzą innym łatwiej innym trudniej i lepiej skupić się na swoich atutach aniżeli próbować zgłębić tajniki czarnej magii jakimi chociażby są ciężkie zbroje płytowe dla złodzieja ;p Lecz On dał nam jedno, dał wolną wolę i żar.
»Zamieszczono 19-10-2017 18:280
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać