Postać   Wpis  
Postać
Status Status
SŻ: 0
PD: 8
PostID #49948
Oczywiście, rozgrywkę prowadzimy poprzez nasz czat, w pokoju Morrowind. Po utworzeniu karty postaci możesz zgłosić ją w temacie lub w pokoju 'Ustalenia' na czacie. Karta zostanie dopisana do gry, a ja przydzielę statystyki początkowe. Gra jest prowadzona tradycyjnie, i w oparciu o fabułę gry Morrowind. Jednak jeśli nie grałeś/aś w Morrowind, to również nie szkodzi, bo przedmioty, sytuacje, lokacje i przeciwnicy są dokładnie opisani. Kwestię powodzenia gracza rozsądza rzut kością, a dokładniej jego procentowy wynik, przy uwzględnieniu statystyk gracza. -PRZYKŁAD: Jeśli twoja umiejętność przełamywania zabezpieczeń to 30 pkt, a zamek ma 32 pkt, możesz spróbować go otworzyć. Wówczas twoje szanse na otwarcie zamka to 94%. To oznacza że twój rzut z 1k100 musi wynieść powyżej 6. -PRZYKŁAD 2: Jeśli jednak walczysz mieczem z kimś, kto walczy laską, i twoja umiejętność walki mieczem to 40, a jego umiejętność walki laską to 52, zostanie wykonany podwójny rzut, 1k100 m40 dla ciebie, i 1k100 m52 dla niego, a wygra ten kto ma większy wynik. -PRZYKŁAD 3: Twoja celność jest dopiero na 5 poziomie, ale bardzo chcesz upolować sobie obiad? Możesz spróbować, ale wówczas twój wynik rzutu 1k100 musi być równy lub większy od 95. -PRZYKŁAD 4: Twoja celność jest na 85 poziomie, ale twój oponent użył "Sanktuarium" o wartości 50 pkt? Wówczas masz tylko 35% szansy, więc wynik z 1k100 na trafienie przeciwnika musi być równy lub większy 65. Jeżeli twoje działanie się powiedzie, po zakończeniu działań zostaną dopisane punkty do odpowiedzialnych współczynników. Jak widzisz, statystyki wpływają na wynik rzutu, ale nie przesądzają go. Rzut kością oczywiście wykonuje mg i to mg. Wydawanie pieniędzy: Walutą obowiązującą w Morrowind są Smoki. Jednak korzystamy z niej jak z każdych innych złotych monet, czyli używając opcji ekwipunku: Obrazel
MG dopisze zakupione przedmioty do twojego konta w pole statystyk. Pamiętaj że przedmioty mają swoje zużycie. Możesz kontrolować stopień zużycia w swojej karcie postaci. Zużyty przedmiot - w zależności od rodzaju, należy naprawić lub przepada z ewkipunku. Np. Zużyty miecz może naprawić płatnerz. Ale zużyty wytrych nie nadaje się już do naprawy. Pamiętaj, że czary które zużywasz zabierają twoją manę. Mana powraca do normy samoistnie, +10 pkt na fabularną godzinę. Jeżeli musisz podnieść swoją manę natychmiast, użyj do tego mikstury. Mocy specjalnej - czyli czaru wynikającego ze znaku zodiaku postaci możesz użyć 1 raz w przeciągu każdej fabularnej doby. Jeżeli masz 2 czary, każdego z nich możesz użyć w przeciągu 1 fabularnej doby. Przykładowo: Twój znak zodiaku to Cień, a twoje czary to sanktuarium i niewidzialność. Możesz uciekając przed pościgiem użyć niewidzialności, dodatkowo unikając strzał poprzez sanktuarium, ale żadnego z tych czarów tego samego dnia nie możesz powtórzyć. Jeśli danego dnia rano użyjesz sanktuarium, tego samego dnia np wieczorem możesz użyć niewidzialności. Jeśli danego dnia nie użyjesz żadnego czaru, ten limit nadal pozostanie niezmienny i następnego dnia również każdego z tych czarów możesz użyć tylko raz.
»Zamieszczono 08-03-2018 02:500
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać