Postać   Wpis  
Status Status
SŻ309
PD: 142
PostID #49980
Wstęp do Profitów
Statusy w Fallen City dzielą się na cztery główne grupy: Statusu społecznego, Karmy, Religii i Profitów. Pierwszy wybieramy na początku rozgrywki, determinuje go nasze pochodzenie, jest też niezmienny. Określa on naszą wiedzę o świecie i sposób patrzenia na niego przez pryzmat grupy, do której należymy. Karma mówi o naszych relacjach z danymi organizacjami i miastami. Tych jest kilka, jednak większość z nich pojawi się dopiero podczas rozgrywki. Religia działa na zasadzie podobnej do Karmy, jednak o ile w tej drugiej znajdą się nasze relacje z wszystkimi ważnymi organizacjami, z którymi mięliśmy do czynienia, o tyle w tej pierwszej możemy wyznawać tylko jedną religię na raz. Profity są najbardziej typowe. Mieszczą się tutaj wszystkie nietypowe zdolności wpływające na statystyki, mutacje, choroby, skażenie i promieniowanie, które dotkną naszej postaci.
Status społeczny
Spoiler: Kliknij aby rozwinąć
Falleńczyk
Ludzie pochodzący z Fallen City patrzą na innych przez pryzmat życia w stolicy. Nie rozumieją braku prawa i braku władzy, obce jest im także życie w samotności. Przyzwyczajeni do sąsiedzkich kłótni, wygód posiadania własnego mieszkania i zaspokajania wszystkich swoich podstawowych potrzeb, nie radzą sobie najlepiej poza stolicą. Mimo wszystko, posiadanie dokumentu tożsamości z Fallen City czyni ludzi ważniejszymi, pochodzącymi z lepszego sortu. Nikt nie przejmowałby się śmiercią kogoś z Wolnych Ziem, jednak za zabójstwo Falleńczyka grozi sąd w Fallen City i egzekucja przez powieszenie.
Wolne Ziemie
Czyli wszystkie osady i miasteczka poza stolicą, a na stolicę pracujące. Mieszkańcy Wolnych Ziem wiedzą, czym jest sztuka przetrwania, potrafią radzić sobie w postapokaliptycznym świecie. Nie wyróżnia ich jednak nic innego. Bez odpowiednich dokumentów trudno im dostać się do stolicy, mogą paść łupem łowców niewolników, potworów bądź Sułtanatu. Po prawdzie to takie zasoby ludzkie i proletariat.
Dźwiękowiec
Dźwiękowcy to dziwni ludzie, którzy nie wiedzą nic o Fallen City i czymkolwiek, co dzieje się na kontynencie. Wytatuowani od stóp do głów błąkają się czasem bez celu bądź z jakimś celem, którego nie chcą nikomu wyjawić. Nikt nie chce mieć z nimi nic wspólnego, choć nikt nie życzy im także szczególnie źle. Trudno im zawiązać przyjaźnie i znajomości, jednak znajdują się i tacy, którzy chętnie posłuchają o Wyspie Luny, jakby była to cudowna utopia. No i łowcy niewolników nie są specjalnie zainteresowani posiadaniem ich w kolekcji.
Zbawca
Pochodzą ze wschodu, posiadają potężną broń, masę amunicji i pragnienie, by przejąć władzę nad całym Fallen City. Życie wśród Zbawców jest przyjemne, jednak nie wygodnickie. Nie wiedzą oni, czym jest pusty żołądek i szukanie zapasów w zrujnowanych domach, potrafią za to świetnie strzelać i mają przy sobie masę gotówki. Chanowie nie darzą ich wielką sympatią, jednak inne organizacje czują do nich respekt i chętnie wchodzą z nimi w układy.
Sułtanat
Przedstawiciele Sułtanatu są całkowicie oddani swojemu władcy. Jeśli zaś nie są mu oddani, lepiej dla nich, by ukrywali to przed wszystkimi bądź uciekali szybko i daleko. Życie w Sułtanacie jest dzikie, obowiązuje tu prawo silniejszego. Ludzie Sułtana nigdy nie zwiedzają świata samotnie, chyba że przestają być ludźmi Sułtana i od niego uciekają. Jeśli jednak nie uciekają, nie mają lekkiego życia. Sułtanat nie ma zbyt wielu przyjaciół na terenie Fallen City i każda inna nacja chętnie widziałaby ich wszystkich martwych.
Karma
Spoiler: Kliknij aby rozwinąć
Członek Partii
Należysz do Partii Falleńczyków. Niezależnie od stanowiska i dzierżonej u nich władzy, dbają o ciebie i uważają za swojego. Przypłacasz to jednak gorszymi relacjami z Dziećmi Ulyssesa i Armachamem.
Dziecko Ulyssesa
Jesteś jednym z ludzi Dzieci Ulyssesa. Niezależnie od stanowiska i dzierżonej u nich władzy, dbają o ciebie i uważają za swojego. Przypłacasz to jednak gorszymi relacjami z Partią Falleńczyków i Armachamem.
Ramię Armachamu
Jesteś jednym z ludzi Armachamu. Niezależnie od stanowiska i dzierżonej u nich władzy, dbają o ciebie i uważają za swojego. Przypłacasz to jednak gorszymi relacjami z Partią Falleńczyków i Dziećmi Ulyssesa.
Najemnik Metalowej Ręki
Jesteś najemnikiem z Diablich Doków. Nie możesz sam opuścić miasta i spełniasz polecenie swojego szefa, jednak masz za to wystarczająco pieniędzy i wpływów, by codziennie zażywać używek i prostytutek.
Wolny Rybak
Jesteś jednym z Wolnych Rybaków z Diablich Doków. Cieszysz się szacunkiem i poważaniem lokalnej społeczności, jednak twoje bogactwo i władza są przedmiotem zainteresowania ciemniejszej warstwy miasta.
Handlarz Niewolników Mitzaga
Jesteś jednym z handlarzy bądź łowców niewolników pracujących dla Mitzaga. Co za tym idzie, masz na czole wytatuowaną literę M, przez co każdy rozpoznaje w tobie handlarza niewolników. Choć wszyscy w Diablich Dokach się ciebie boją, poza miastem i bez obstawy ciężko będzie ci nawiązać nowe przyjaźnie.
Religia
Spoiler: Kliknij aby rozwinąć
Wyznawca Artemidy
Wyznawcy Artemidy należą do najbardziej pokojowych wyznawców w okolicach Fallen City. Wiara polega dla nich na cotygodniowym uczęszczaniu do kościoła, odmawianiu modlitw i słuchaniu poleceń starszych.
Wyznawca Tanatosa
Wyznawcy Tanatosa uważają się za lepszych od siebie i niezbyt przepadają za innowiercami. Co ciekawe, ateiści są dla nich raczej neutralni, jeśli nie zaczną wyśmiewać bądź poddawać w wątpliwość ich wiary. Wyznawców innych religii uważają za to za godnych pogardy bądź – w przypadku wyjątkowo żarliwego wyznawcy – śmierci.
Wyznawca Luny
Luna jest boginią tajemniczą i niezwykłą. Religia ta bardzo różni się od wszystkich innych, nie ma w niej bowiem mowy o moralności, dobru bądź złu. Liczy się tylko Przeznaczenie i Luna, która jest jego panią, która otwiera oczy swoim wyznawcom i pokazuje im świat duchów. Całej społeczności przewodzi Wysoka Kapłanka.
Wyznawca Dżinna
Dżinn jest bogiem, który wybrał swojego pomazańca na Ziemi. Tym pomazańcem jest Sułtan. Wyznawcy Dżinna wierzą, że zdanie Sułtana jest najważniejsze, że ma on boskie prawo do rządzenia światem i Fallen City, działają więc wyłącznie w imię dobra swojego pana.
Profity
Spoiler: Kliknij aby rozwinąć
Złomiarz
Pochodzenie ze Złomowa nauczyło cię radzenia sobie ze starym sprzętem. Otrzymujesz 10% do zdolności Łupiestwo i Naprawy.
Kupiec Wodny
Pochodzenie z Rossy przyczyniło się do twojej edukacji w zakresie handlu wodnego z Fallen City. Otrzymujesz 10% do zdolności Handel i Pojazdy.
Szkolenie Zbawców
Każdy Zbawca przechodzi kilkuletnie szkolenie już od młodych lat życia. Z tego powodu otrzymujesz 30% do rozdania na dowolne zdolności.
Jedna Familia
Każdy mieszkaniec Madoc jest w jakiś sposób spokrewniony z innym, a to wpływa na mutacje. Będąc człowiekiem musisz wybrać jeden profit z mutacji dostępnych dla mutantów. Będąc mutantem dobierasz kolejną mutację.
»Zamieszczono 25-03-2018 21:380
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać