Postać   Wpis  
Status Status
SŻ309
PD: 142
PostID #49981
Wstęp do Kart Postaci
Chciałbym, by wszystkie karty były w jednym miejscu, najlepiej w tym temacie. Wiem, że na stronie można tworzyć własne karty nie tylko w postach. Gdyby ktoś chciał podjąć się stworzenia takiej właśnie karty, proszę o dodanie tutaj posta z linkiem do niej. Poza tym, niezależnie od tego, w którym miejscu będzie sama karta, musi być ona aktualizowana na bieżąco oraz prowadzona w sposób czytelny.
Wzór Karty Postaci
Imię: Poziom: Rasa: Nurt: (przeważający z pięciu: Bellum, Venandi, Cognitionis, Oratio bądź Mysticae) Wiek: Status społeczny: Religia: Opis wyglądu: Opis charakteru: Historia: Zadania: Cechy i zdolności: Karma: Profity: Ekwipunek:
»Zamieszczono 25-03-2018 21:460
Zgłoś!
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ62
PD: 1464
PostID #49985
Imię: Akarat Poziom: 1 Rasa: Mutant Nurt: Mysticae Wiek: 32 Status społeczny: Wolne ziemie Religia: Tanatos Opis wyglądu: Jego prawe oko jest czerwone zaś lewe czarne. Jego prawa strona jest bardziej zmutowana niż lewa, która zbytnio nie różni się od ludzkiej. Po prawej stronie posiada on coś na rodzaj oczu jednak nie może on nimi patrzeć tak samo jak normalnymi. Otwierają się one bowiem wtedy kiedy przechodzi do świata duchów. Z pleców wyrasta mu małe i niezbyt rozwinięte skrzydło pokryte czarnymi piórami. W prawa dłoń wykształciła ostre szpony. Stara się ukrywać swoje ciało przed oczami innych istot. W tym celu nosi zazwyczaj długie szaty i kaptur. Brak mu tylko obuwia. Głownie przez wzgląd na jego zmutowane, zniekształcone stopy, u których również wykształciły się szpony. Po latach jednak przystosowały się do twardego gruntu. Co do włosów to krótkie, koloru czarnego, miejscami są szarawe i dość rzadkie. Opis charakteru: Tak jak mutacja przedzieliła jego ciało na pół taki jego rozum nie pozostał w jedności. Posiada on rozdwojenie jaźni. Pierwsza jego osobowość jest skryta, małomówna oraz bardzo poważna. Stara się myśleć racjonalnie. Natomiast druga osobowość jest przeciwieństwem pierwszej. Jest irracjonalna, można rzec - szalona. Niezmienna jest jednak pogarda oraz aroganacja względem obcych. Szacunkiem darzy tylko wyznawców Luny i Tanatosa. Historia: Prawdziwego imienia już dawno nie pamięta. Utracił je już będąc dzieckiem. Nie pamięta praktycznie nic z okresu dzieciństwa ani nawet tego jak stał się istotą, którą jest teraz. Pierwsze objawy mutacji były skrajnie bolesne co doprowadziło go do czystego szaleństwa. Dopiero później znalazł mentalne ukojenie poprzez wizję zesłaną przez samego Tanatosa. Postanowił mianować się na jego akolitę i studiować jego nauki. Śmierć zafascynowała go tak bardzo, że częściej spędza umysłem w świecie duchów aniżeli w świecie żywych. Zadania: Odnaleźć Diabła (Główna - w trakcie) Służebnica Pańska (Poboczna - ukończono) Cechy i zdolności: Mysticae - 10 Duch Alchemii - 20% Duch Zwierząt - 10% Duch Sztuki - 10% Duch Przeznaczenia - 60% Psionika - 100% Bellum - 7 Walka Plemienna - 27% Walka Starego Świata - 7% Walka Apokalipsy - 7% Obrona - 47% Wytrzymałość - 7% Venandi - 4 Kradzież - 4% Skradanie - 44% Łupiestwo - 4% Pojazdy - 4% Sztuka Przetrwania - 24% Cognitionis - 4 Informatyka - 4% Nauki ścisłe - 4% Naprawy - 4% Medycyna - 14% Nauki społeczne - 4% Oratio - 1 Handel - 1% Retoryka - 1% Hazard - 1% Seks - 1% Używki - 1% Karma: brak Profity: Wyznawca Tanatosa Mutacja Oka Tęczy Mutacja Mózgu Ekwipunek: Długa do stóp granatowa szata z kapturem. Lekko podarta. Czarne spodnie sięgające do kostek. Stalowy miecz z zębami Link do KP - actors.php?card=292 w wersji SSRPG
»Zamieszczono 27-03-2018 22:170
Zgłoś!
Patron
Moderator
Mistrz Gry
Status Status
SŻ156
PD: 895
PostID #49998
Imię: Kurayami (M098) Poziom: 1 Rasa: Droid Nurt: Cognitionis Wiek: nieznany Status społeczny: Wolne Ziemie Religia: - Opis wyglądu: Metalowe ptaszysko wielkości sokoła. Pofarbowane na czarno, matową farbą, pierwotnie bez żadnych dodatkowych symboli (prócz wybitego na skrzydle numeru i nazwy). Para kamer imitujących oczy, dokładnie wykonane skrzydła (dodatkowe niewielkie silniki do regulacji lotu). Chwytne zakrzywione szpony, łatwo mogące rozcinać skórę. Długi na jakieś osiemdziesiąt centymetrów, elastyczny ogon, zakończony trójpalczastym chwytakiem. Opis charakteru: Jak to maszyna. Po prostu wykonuje rozkazy, choć ma kilka wad w oprogramowaniu, które sprawiają, że zdarza mu się podejmować nieoczekiwane, nieprzewidywalne akcje. Historia: Nieznana. W wyniku wypadku stracił całą pamięć podręczną, nie jest w stanie odzyskać danych. Cechy i zdolności: Bellum - 6 Walka Plemienna - 50% Walka Starego Świata - 40% Walka Apokalipsy - 50% Obrona - 70% Wytrzymałość - 100% Venandi - 7 Kradzież - 85% Skradanie - 90% Łupiestwo - 60% Pojazdy - 7% Sztuka Przetrwania - 30% Cognitionis - 9 Informatyka - 100% Nauki ścisłe - 49% Naprawy - 35% Medycyna - 15% Nauki społeczne - 9% Oratio - 3 Handel - 13% Retoryka - 13% Hazard - 23% Seks - 3% Używki - 3% Karma: brak Profity: Złomiarz Ekwipunek: brak (poza wbudowanymi systemami - kamery, głośnik, etc) Kp: actors.php?card=296
»Zamieszczono 05-04-2018 23:080
Zgłoś!
Status Status
SŻ20
PD: 9
PostID #50010
Obrazel
Imię: Żelatyna Poziom: 1 Rasa: Mutant Nurt: Bellum Wiek: 52 Status społeczny: Wolne Ziemie Religia: brak Opis wyglądu: Wysoki, umięśniony mutant ukrywający swoją twarz za kominiarką domowej roboty, pod którą trzymał maskę zrobioną z ludzkiej skóry. Podczas jedzenia zdawać by się mogło, że jest normalnym, zdrowym człowiekiem. Tylko sokole oko mogło zobaczyć szwy na jego ustach i w okolicy nosa oraz ropiejące rany od nieprzyjętego przeszczepu twarzy. Na kominiarkę zakładał gogle, spod których wyglądała para martwych, wodnistych oczu otoczonych białą błoną. Na ramionach czarna bluza z kapturem, na którą zakładał skórzany, łatany ludzką skórą płaszcz przedwojennego esesmana. Cały jego ubiór pachniał tytoniem, co miało swoje plusy – zakrywało zapach gnijącego mięsa. W przedniej kieszeni płaszcza nosił metalową zapalniczkę. Na nogach wytarte dżinsy, zaś na stopach porządne, wojskowe buty. W jednym z nich zabrakło sznurówki, zastąpił je więc czymś wysuszonym i organicznym, co przypominało jelito jakiegoś zwierzęcia. Czym było? O tym wiedział już tylko Żelatyna. Dłonie ukryte za rękawiczkami nie pozwalały spojrzeć na jego skórę, wystające żyły, gnijące mięso... Jak wyglądał naprawdę? Opis charakteru: Za młodu, gdy był jeszcze małym grasantem pustkowi, odrzucano go od wszelkiego pożywienia, jakie znalazła jego grupa. Obgryzał tylko porzucone kości, wyjadał ich szpik i wypijał żelatynę, którą polubił najbardziej. Pewnego dnia znalazł bardziej odżywcze pożywienie – ludzkie dziecko ze skręconą kostką, które nie zdążyło uciec razem ze swoją rodziną. Byli mniej więcej tego samego wieku, tego samego wzrostu i o tych samych oczach. Mieli podobne marzenia, podobne plany, otaczała ich ta sama rzeczywistość. Po prostu pragnęli szczęśliwego życia. Żelatyna mógł wybrać przyjaźń, życie we wspólnocie i zmierzanie ku lepszej przyszłości. Nie zrobił tego. Wszystko skończyło się na uczcie, godzinach siorpania, mlaskania i łamania, podczas których jego ofiara była cały czas przytomna, by mięso nie rozłożyło się i nie zgniło na słońcu. Następnie odkroił jego twarz i przyszył ją do swojej własnej, by pod pozorem powrotu do rodziny, wyrżnąć ich wszystkich, gdy ci zorientowali się już, że ich odnaleziony syn, to tak naprawdę potwór w ludzkiej skórze. Dosłownie. To zdarzenie najlepiej opisuje charakter Żelatyny. Legenda głosi, że twarz dziecka nadal spoczywa na twarzy Żelatyny. Historia: Po wielu latach tułaczki i życia na własną rękę, Żelatyna został łowcą głów, jednym z najlepszych na obszarach Fallen City. Niewielu jest takich, którzy o nim nie słyszało, niewielu jest na tyle głupich, by rzucić mu wyzwanie i niewielu ma na tyle odwagi, by zaryzykować spotkanie z nim oraz zlecenie morderstwa. Jaką ma przeszłość? Jakie ma motywy? Jego życie skrywa tajemnica. Zadania: brak Cechy i zdolności:
Bellum:10
Walka Plemienna:30%
Walka Starego Świata:50%
Walka Apokalipsy:5% Obrona:30% Wytrzymałość:30%
Venandi:7
Kradzież:5% Skradanie:5% Łupiestwo:5% Pojazdy:30% Sztuka Przetrwania:20%
Congitionis:5
Informatyka:1%
Nauki ścisłe:1%
Naprawy:10%
Medycyna:15%
Nauki społeczne:1%
Oratio:2
Handel:1% Retoryka:1% Hazard:1% Seks:1% Używki:1%
Misticae:1
Duch Alchemii:0%
Duch Zwierząt:1%
Duch Sztuki:0%
Duch Przeznaczenia:0%
Psionika:1%
Karma: brak Profity: Jedna Familia Mutacja Żołądka Mutacja Organów Mutacja Szyszynki Ekwipunek: * Płaszcz esesmana z czasów drugiej wojny światowej, podszywany wieloma ludzkimi skórami. * Ręcznie robiona kominiarka. * Gogle. * Dżinsowe spodnie. * Skórzane rękawice. * Buty wojskowe. * Twarz dziecka. * Motocykl. * Karabin SKS z optyką. * Colt w kaburze. * Obrzyn z napisem "Bo" na rączce. * Amunicja do colta (trzy magazynki przy pasie). * Amunicja do obrzyna (kilkanaście nabojów w siedzeniu motocykla). * Amunicja do SKS (pięć magazynków, cztery w siedzeniu motocykla, jeden ukryty w kieszeni płaszcza). * Metalowa zapalniczka. * Lornetka. * Ogromna maczeta domowej roboty zrobiona ze śmigła helikoptera (przypięta do kabury przy nodze). * Bukłaki na wodę (trzylitrowy w skrytce motocykla i dwulitrowy przy pasie). * Suszone mięso niewiadomego pochodzenia (półtorej kilo w skrytce w motocyklu). * Jedna apteczka (w motocyklu). * W miarę świeża kłódka do schowka w motocyklu, do odblokowania wymaga 4-cyfrowego kodu. * Stary nadajnik Łowców Głów wraz z radiem.
»Zamieszczono 10-04-2018 21:310
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać