Postać   Wpis  
Status Status
SŻ106
PD: 52
PostID #50144
Obrazel
Szybko! Tak szybko jak się da, uciekaj Julietto, niech cię nie przestraszy widok za tobą, przecież to całkiem normalne.
~~
To szaleństwo! To nie jest w żadnym stopniu normalne!
Spojrzałam się za siebie, a on tam wciąż był, cały czas gonił mnie, piana toczyła mu się z ust, oczy, niezdrowo zżółkłe białka przecinane krwawymi żyłkami nie zwiastowały pełnej poczytalności. Jednak to co mnie naprawdę przerażało to ta czerwień.
Czerwień!
Ściekała cienkim ciurkiem z trzymanego przez niego noża.
Romeo! Gdzie mój Romeo?! Czy to wszystko, co do tej pory mnie spotkało, wielka miłość, jego nagłe morderstwo, a teraz ta nagła gonitwa... czy to wszystko było po nic? Gdzie mój wybawiciel, czy już połknął truciznę?
Cały czas czułam zapach krwi, ten okropny zapach żelaza... czarna ściana przede mną zwiastowała rychły koniec ucieczki. Odwróciłam się, by po raz ostatni spojrzeć swemu przeciwnikowi w twarz. Serce biło mi jak szalone. Taki koniec cię spotyka Julietto, martwa w głuchej ciszy miejskiej dżungli, gdzieś w ciemnej, ślepej uliczce.
Wszystko co nas spotyka przemija wraz z cieniami zachodzącego słońca.
Witam wszystkich po tym krótkim wstępie w proponowanej przeze mnie sesji w nowym Świecie Mroku. Sesja będzie się odbywać na naszym czacie, zapewne wieczorami.
Fabuła będzie niezwykle prosta. Wcielacie się w zwykłych ludzi - lekarzy, prawników, brukarzy, w niezwykłej sytuacji. Każdy z was odniósł stratę, potworną stratę, która was wszystkich łączy. Bliskiego każdego z was zamordował seryjny zbrodniarz, tak samo jak biedną Juliettę. Policja jest bezużyteczna, po wielu rozmowach, śledztwach, jedyne co wam pozostaje to wziąć sprawy w swoje ręce, żadna zbrodnia nie może zostać ukryta przed światłem dziennym.
Chyba nie chcecie, by krwawa zbrodnia przeminęła, zniknęła wraz z ostatnimi cieniami?
Świat przedstawiony w sesji to fikcyjne miasto Thelen, typowa współczesna, amerykańska metropolia. Pozostawiam wam pełne pole do popisu skąd dokładnie pochodzicie, jakie jest tło waszej postaci, bylebyście w końcu trafili do Thelen.
Krótko o mechanice i kartach postaci za chwilę, czytając to rozkoszujcie się kolejną uroczą muzyczką.
System nowego Świata Mroku korzysta z zestawu kości dziesięciościennych, ich ilość zależy od waszych statystyk. W zależności od okoliczności sytuacji do waszego rzutu mogą również zostać przypisane modyfikatory, zarówno korzystne jak i niekorzystne.
Wasze postacie mają swoje atrybuty i umiejętności, pula kości to w uproszczeniu atrybut+umiejętność+modyfikator.
Każdy rzut ma pewny poziom trudności, jeżeli Narrator nie orzeknie inaczej, domyślny stopień trudności (dalej ST) wynosi 7. A więc każda kość, której wartość przekracza ST jest nazywana sukcesem. System nie określa jedynie powodzenia lub porażki akcji, ale także ich stopień. Im więcej sukcesów tym lepiej akcja się powiodła, przy braku sukcesów akcja nie powiodła się wcale.
Jest również specjalna zasada tzw. "przerzuć 10". Czyli każdą kolejną 10tkę można przerzucać aż do osiągnięcia wyniku mniejszego niż 10, i każdy wynik to kolejny sukces (także jak wypadnie 8 i 9).
W zależności od czasu trwania akcje dzielimy na natychmiastowe i złożone.
Powodzenie akcji natychmiastowej ustalane jest poprzez pojedynczy rzut kośćmi. Wymagany jest tylko jeden sukces, ale im ich więcej tym lepszy efekt.
Akcje złożone rozwiązywane są przy pomocy serii rzutów. Do Narratora należy określenie liczby wymaganych sukcesów. Im dłużej wykonywana jest czynność tym więcej sukcesów jest potrzebne. Narrator ustala ilość czasu jaki musi minąć pomiędzy kolejnymi rzutami.
Jest jeszcze podtyp akcji - akcje sporne. Może się zdarzyć, że inny gracz będzie chciał wykonać czynność innego gracza, bo uważa że na przykład zrobi to lepiej, szybciej. Ten kto będzie miał więcej sukcesów (lub szybciej uzyska wymaganą ilość w przypadku akcji złożonej) jest zwycięzcą.
Walka jest serią akcji prostych, natychmiastowych, rozgrywanych tak długo aż jeden z walczących się podda, albo nie będzie zdolny do walki. Każdy pojedynczy atak jest jednym rzutem pulą kości. Obrażenia i efekt zależy od ilości sukcesów. Każdy sukces jest równy utracie jednego punktu życia przez przeciwnika. Gdy utraci wszystkie, cel jest martwy bądź nieprzytomny.
Wypełniamy poniższe, resztę pomijamy:
Imię, nazwisko:
Awatar:
Płeć:
Rasa: Człowiek
Wzrost:
Waga:
Wiek:
Klasa/specjalizacja: wpisujemy zawód postaci
Wygląd:
Ubiór:
Historia:
Charakter: (tekstowy)
Mocne cechy: (Cnota - patrz temat ze statystykami)
Słabe strony: (Skaza - patrz temat ze statystykami)
Informacje o postaci: (Atrybuty, Umiejętności, Atuty, Moralność, Zdrowie i Siła Woli oraz Doświadczenie - patrz temat ze statystykami)
»Zamieszczono 05-08-2018 22:340
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać