Autor   Post  
Status Status
SŻ
PD:
PostID #46217
Amatorzy lochów obecni? A wielbiciele azjatyckiego fantasy? Tak? To świetnie!
Dziś swoje oficjalne premiery mają dwie gry, które na pewno was zainteresują.
Mowa oczywiście o Darkest Dungeon, która zadebiutowała dziś w swojej pełnej wersji na Steamie (na wiosnę będzie dostępna na PS4 i PSVita) oraz o tytule z gatunku MMORPG, czyli Blade & Soul.
Obrazel
Pierwsza, choć pokazana już rok temu, dopiero teraz została zaprezentowana w swojej pełnej wersji, stworzonej przez studio Red Hook. Mamy tu do czynienia z czwórką odważnych, którzy zostają wysłani do lochów skrywających wiele tajemnic, pułapek, potworów, ale i skarbów.
W miarę postępu gry, rozbudowujemy naszą, początkowo niedużą wioskę. Powiewem świeżości w tej grze jest system, dzięki któremu każda decyzja, mityng z potworem, czy śmierć innego bohatera zostawia ślady w naszej psychice. W zależności od ilości sytuacji dobrych i złych, które przytrafią się postaciom, może to doprowadzić do przechylenia charakteru na stronę nieziemskiej odwagi lub tchórzostwa.
Inną istotną kwestią jest możliwość utraty postaci na zawsze, tzw permanentna śmierć, dlatego też ten tytuł wymaga od gracza rozwagi i umiejętnego zarządzania wszystkimi aspektami życia bohaterów.
Gra zdążyła już zebrać kilka recenzji (m.in. od Game Informer 9,25/10), które zgodnie mówią, że mimo iż historia powala płycizną, to gracz niewątpliwie zostanie wciągnięty przez doskonały klimat rozgrywki.
Jeżeli graliście lub chcecie zagrać, będzie nam niezmiernie miło, gdy podzielicie się swoimi wrażeniami, spostrzeżeniami czy oczekiwaniami.
Obrazel
źródło: ggk.gildia.pl Druga produkcja na dziś, czyli Blade & Soul, mimo że zadebiutowała w roku 2012, dopiero dziś dotarła na rynek polski i amerykański. Rozgrywka to zbiór eksploracji połączonej z walką z potworami, wśród lasów, jaskiń, lochów czy wysokich gór. Gra prezentuje przyjemny, bardzo rozbudowany system dostosowania postaci, zarówno pod względem ubioru, a przede wszystkim budowy ciała i wyglądu twarzy.
System walki opiera się na władaniu bronią białą i na rzucaniu zaklęć. Całość może sprawiać wrażenia popisów gimnastycznych i akrobacyjnych.
Zastosowanie silnika Unreal Engine 3.0 pozwoliło na stworzenie różnorodnych lokalizacji oraz na zadbanie o szczegóły.
Zainteresowani? A może już ograni?
Czekamy na wasze opinie i komentarze!
»Zamieszczono 19-01-2016 23:110
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać