Postać | Wpis | |
---|---|---|
309
PD: 142
|
PostID #49981
Wstęp do Kart Postaci
Chciałbym, by wszystkie karty były w jednym miejscu, najlepiej w tym temacie. Wiem, że na stronie można tworzyć własne karty nie tylko w postach. Gdyby ktoś chciał podjąć się stworzenia takiej właśnie karty, proszę o dodanie tutaj posta z linkiem do niej. Poza tym, niezależnie od tego, w którym miejscu będzie sama karta, musi być ona aktualizowana na bieżąco oraz prowadzona w sposób czytelny.
Wzór Karty Postaci
Imię:
Poziom:
Rasa:
Nurt: (przeważający z pięciu: Bellum, Venandi, Cognitionis, Oratio bądź Mysticae)
Wiek:
Status społeczny:
Religia:
Opis wyglądu:
Opis charakteru:
Historia:
Zadania:
Cechy i zdolności:
Karma:
Profity:
Ekwipunek:
|
|
» | Zamieszczono 25-03-2018 21:460 | |
62
PD: 1464
|
PostID #49985
Imię: Akarat
Poziom: 1
Rasa: Mutant
Nurt: Mysticae
Wiek: 32
Status społeczny: Wolne ziemie
Religia: Tanatos
Opis wyglądu:
Jego prawe oko jest czerwone zaś lewe czarne. Jego prawa strona jest bardziej zmutowana niż lewa, która zbytnio nie różni się od ludzkiej. Po prawej stronie posiada on coś na rodzaj oczu jednak nie może on nimi patrzeć tak samo jak normalnymi. Otwierają się one bowiem wtedy kiedy przechodzi do świata duchów. Z pleców wyrasta mu małe i niezbyt rozwinięte skrzydło pokryte czarnymi piórami. W prawa dłoń wykształciła ostre szpony. Stara się ukrywać swoje ciało przed oczami innych istot. W tym celu nosi zazwyczaj długie szaty i kaptur. Brak mu tylko obuwia. Głownie przez wzgląd na jego zmutowane, zniekształcone stopy, u których również wykształciły się szpony. Po latach jednak przystosowały się do twardego gruntu. Co do włosów to krótkie, koloru czarnego, miejscami są szarawe i dość rzadkie.
Opis charakteru:
Tak jak mutacja przedzieliła jego ciało na pół taki jego rozum nie pozostał w jedności. Posiada on rozdwojenie jaźni. Pierwsza jego osobowość jest skryta, małomówna oraz bardzo poważna. Stara się myśleć racjonalnie. Natomiast druga osobowość jest przeciwieństwem pierwszej. Jest irracjonalna, można rzec - szalona. Niezmienna jest jednak pogarda oraz aroganacja względem obcych. Szacunkiem darzy tylko wyznawców Luny i Tanatosa.
Historia:
Prawdziwego imienia już dawno nie pamięta. Utracił je już będąc dzieckiem. Nie pamięta praktycznie nic z okresu dzieciństwa ani nawet tego jak stał się istotą, którą jest teraz. Pierwsze objawy mutacji były skrajnie bolesne co doprowadziło go do czystego szaleństwa. Dopiero później znalazł mentalne ukojenie poprzez wizję zesłaną przez samego Tanatosa. Postanowił mianować się na jego akolitę i studiować jego nauki. Śmierć zafascynowała go tak bardzo, że częściej spędza umysłem w świecie duchów aniżeli w świecie żywych.
Zadania:
Odnaleźć Diabła (Główna - w trakcie)
Służebnica Pańska (Poboczna - ukończono)
Cechy i zdolności:
Mysticae - 10
Duch Alchemii - 20%
Duch Zwierząt - 10%
Duch Sztuki - 10%
Duch Przeznaczenia - 60%
Psionika - 100%
Bellum - 7
Walka Plemienna - 27%
Walka Starego Świata - 7%
Walka Apokalipsy - 7%
Obrona - 47%
Wytrzymałość - 7%
Venandi - 4
Kradzież - 4%
Skradanie - 44%
Łupiestwo - 4%
Pojazdy - 4%
Sztuka Przetrwania - 24%
Cognitionis - 4
Informatyka - 4%
Nauki ścisłe - 4%
Naprawy - 4%
Medycyna - 14%
Nauki społeczne - 4%
Oratio - 1
Handel - 1%
Retoryka - 1%
Hazard - 1%
Seks - 1%
Używki - 1%
Karma: brak
Profity:
Wyznawca Tanatosa
Mutacja Oka Tęczy
Mutacja Mózgu
Ekwipunek:
Długa do stóp granatowa szata z kapturem. Lekko podarta.
Czarne spodnie sięgające do kostek.
Stalowy miecz z zębami
Link do KP - actors.php?card=292 w wersji SSRPG
|
|
» | Zamieszczono 27-03-2018 22:170 | |
156
PD: 895
|
PostID #49998
Imię: Kurayami (M098)
Poziom: 1
Rasa: Droid
Nurt: Cognitionis
Wiek: nieznany
Status społeczny: Wolne Ziemie
Religia: -
Opis wyglądu: Metalowe ptaszysko wielkości sokoła. Pofarbowane na czarno, matową farbą, pierwotnie bez żadnych dodatkowych symboli (prócz wybitego na skrzydle numeru i nazwy). Para kamer imitujących oczy, dokładnie wykonane skrzydła (dodatkowe niewielkie silniki do regulacji lotu). Chwytne zakrzywione szpony, łatwo mogące rozcinać skórę. Długi na jakieś osiemdziesiąt centymetrów, elastyczny ogon, zakończony trójpalczastym chwytakiem.
Opis charakteru: Jak to maszyna. Po prostu wykonuje rozkazy, choć ma kilka wad w oprogramowaniu, które sprawiają, że zdarza mu się podejmować nieoczekiwane, nieprzewidywalne akcje.
Historia: Nieznana. W wyniku wypadku stracił całą pamięć podręczną, nie jest w stanie odzyskać danych.
Cechy i zdolności:
Bellum - 6
Walka Plemienna - 50%
Walka Starego Świata - 40%
Walka Apokalipsy - 50%
Obrona - 70%
Wytrzymałość - 100%
Venandi - 7
Kradzież - 85%
Skradanie - 90%
Łupiestwo - 60%
Pojazdy - 7%
Sztuka Przetrwania - 30%
Cognitionis - 9
Informatyka - 100%
Nauki ścisłe - 49%
Naprawy - 35%
Medycyna - 15%
Nauki społeczne - 9%
Oratio - 3
Handel - 13%
Retoryka - 13%
Hazard - 23%
Seks - 3%
Używki - 3%
Karma: brak
Profity: Złomiarz
Ekwipunek: brak (poza wbudowanymi systemami - kamery, głośnik, etc)
Kp: actors.php?card=296
|
|
» | Zamieszczono 05-04-2018 23:080 | |
20
PD: 9
|
PostID #50010
Bellum:10 Walka Plemienna:30% Walka Starego Świata:50% Walka Apokalipsy:5%
Obrona:30%
Wytrzymałość:30%
Venandi:7
Kradzież:5%
Skradanie:5%
Łupiestwo:5%
Pojazdy:30%
Sztuka Przetrwania:20%
Congitionis:5 Informatyka:1% Nauki ścisłe:1% Naprawy:10% Medycyna:15% Nauki społeczne:1% Oratio:2
Handel:1%
Retoryka:1%
Hazard:1%
Seks:1%
Używki:1%
Misticae:1 Duch Alchemii:0% Duch Zwierząt:1% Duch Sztuki:0% Duch Przeznaczenia:0% Psionika:1%
Karma: brak
Profity:
Jedna Familia
Mutacja Żołądka
Mutacja Organów
Mutacja Szyszynki
Ekwipunek:
* Płaszcz esesmana z czasów drugiej wojny światowej, podszywany wieloma ludzkimi skórami.
* Ręcznie robiona kominiarka.
* Gogle.
* Dżinsowe spodnie.
* Skórzane rękawice.
* Buty wojskowe.
* Twarz dziecka.
* Motocykl.
* Karabin SKS z optyką.
* Colt w kaburze.
* Obrzyn z napisem "Bo" na rączce.
* Amunicja do colta (trzy magazynki przy pasie).
* Amunicja do obrzyna (kilkanaście nabojów w siedzeniu motocykla).
* Amunicja do SKS (pięć magazynków, cztery w siedzeniu motocykla, jeden ukryty w kieszeni płaszcza).
* Metalowa zapalniczka.
* Lornetka.
* Ogromna maczeta domowej roboty zrobiona ze śmigła helikoptera (przypięta do kabury przy nodze).
* Bukłaki na wodę (trzylitrowy w skrytce motocykla i dwulitrowy przy pasie).
* Suszone mięso niewiadomego pochodzenia (półtorej kilo w skrytce w motocyklu).
* Jedna apteczka (w motocyklu).
* W miarę świeża kłódka do schowka w motocyklu, do odblokowania wymaga 4-cyfrowego kodu.
* Stary nadajnik Łowców Głów wraz z radiem.
|
|
» | Zamieszczono 10-04-2018 21:310 |