SSRPG.PL

Najlepsze forumowe PBF'y



Dokumentacja: Ogólne zasady korzystania z Serwisu SSRPG




Regulamin korzystania ze strony SSRPG

I Postanowienia ogólne:



Regulamin dotyczy użytkowania stron wchodzących w skład witryny SSRPG , dostępnej pod adresami ssrpg.pl, strefasesji.pl, strefasesjirpg.pl, strefa-sesji-rpg.pl, a zwanej dalej stroną, forum, witryną bądź serwisem.
Regulamin jest formą umowy pomiędzy serwisem a jego użytkownikami. Użytkownik poprzez rejestrację, logowanie, publikowanie treści oraz użytkowanie czata, wyraża zgodę na przestrzeganie treści regulaminu oraz staje się stroną umowy.

Moderator jest osobą uprawnioną do zarządzania treścią postów, reagowania na nieprawidłowości na czacie, usuwania treści niezgodnych z regulaminem, zarządzania przynależnością użytkownika do grup, zarządzania dostępnością całości lub części treści - w tym szczególnie poprzez nadawanie i odbieranie użytkownikowi dostępu do określonych działów strony, podstron oraz nadawaniem i odbieraniem uprawnień do publikowania treści. Moderator jest zobowiązany stosować się do zaleceń właściciela serwisu. Grupy moderatorów oznaczone są specjalnym kolorem nazwy użytkownika, oraz odpowiednią nazwą rangi widoczną w profilu użytkownika oraz w widoku tematów.

Administrator posiada wszystkie uprawnienia przysługujące moderatorom.

Każdy zarejestrowany użytkownik ma dostęp do sprawdzenia aktualnej listy moderatorów i administratorów. Każdy zarejestrowany użytkownik ma prawo kontaktować się z wybranym moderatorem lub administratorem w celu zgłoszenia nieprawidłowości w zachowaniach użytkowników, lub podejrzanej treści znalezionej w serwisie.

Użytkownik może w każdym momencie zrezygnować z korzystania z serwisu, jednak skutki jego działalności na stronie w trakcie jej użytkowania, w postaci treści, podlegają niniejszemu regulaminowi.

Korzystanie z serwisu jest dobrowolne oraz całkowicie darmowe. Użytkownik nie jest zobowiązany do uiszczania jakichkolwiek należności ani podczas rejestracji w serwisie, ani w konsekwencji jego użytkowania.

Jako użytkowanie serwisu należy rozumieć: publikowanie treści w postaci tekstu, obrazów, utworów muzycznych i filmowych, uczestniczenie w rozmowie na czacie, czytanie treści forum, aktualizację danych profilu użytkownika.



Nick (nazwa użytkownika) oraz Awatar (obrazek widoczny w profilu i na stronach tematu) są widoczne dla innych użytkowników, i nie mogą stanowić treści wulgarnych, obscenicznych, obraźliwych, drastycznych, bądź łamiących przepisy prawa.

W skład regulaminu serwisu wchodzą tematy
- Ogólne zasady korzystania z serwisu
- Regulamin Czata
- Polityka Prywatności


ll Zasady publikowania treści

1. Forum jest poświęcone tematyce RPG, w tym głównie Forumowym Sesjom RPG (role playing game) czyli PBFom (play by forum). Wszystkie niezwiązane z nimi dyskusje mogą być prowadzone jedynie w przeznaczonych do tego działach.

2. Na forum piszemy głównie po polsku, używając polskich znaków. Zaawansowane opcje formatowania tekstu, takie jak wielkie litery, czy krzykliwe kolory, służą zaakcentowaniu ważnych części posta i nie należy ich nadużywać.
Moderator oraz Administrator mają prawo edytować treść postów zamieszczonych w obrębie serwisu.

3. Wszelkie spamowanie, floodowanie, trollowanie, PoKemONoWaNie oraz wulgaryzmy są zakazane i mogą skutkować natychmiastową blokadą konta.

4. Zabronione jest publikowanie w ogólnodostępnych tematach treści pornograficznych, wulgarnych, obrażających uczucia religijne oraz niezgodnych z aktualnie obowiązującym w Polsce prawem. Treści mogące zawierać elementy nieodpowiednie dla osób nieletnich, muszą być oznaczone przez autora lub moderatora znacznikiem "Adult", a zawierające je tematy posiadać znacznik "+18". Zabronione jest również publikowanie w tematach ogólnych oraz w formie ogólnodostępnej wyrywków lub całości treści prywatnej korespondencji, niezależnie od sposobu jej otrzymania.

5. Niedozwolone jest usuwanie wpisów moderatorskich z postów, kart postaci, poprzez całkowite usuwanie ich treści, lub zmianę ich treści w trakcie edycji posta. Niedozwolone jest również edytowanie całości posta lub karty postaci przez użytkownika, a w szczególności usuwanie całości posta lub karty postaci poprzez edycję.

6. Reklamowanie innych stron, płatnych usług i serwisów jest dopuszczalne jedynie za zgodą administratora i w porozumieniu z administratorem.

7. Użytkownik może mieć tylko jedno konto na forum. Administrator będzie w ramach swoich możliwości usuwał powielone konta użytkowników.

8. Nick(login) użytkownika nie może składać się z przypadkowych znaków, samych cyfr lub znaków interpunkcyjnych. Musi być czytelny i możliwy do wymówienia.

9. Sesje główne są działem, w którym prowadzić sesje mogą osoby posiadające rangę Mistrza Gry.
- Każdy użytkownik może poprowadzić własną sesję w dziale "Sesje Poboczne". Po otrzymaniu przez niego rangi Mistrza Gry, jego sesja trafi do działu "Sesje Główne".
- Każdy zarejestrowany użytkownik może uczestniczyć zarówno w sesjach głównych jak i w sesjach pobocznych.
- Każdy zarejestrowany użytkownik może założyć własną Sesję Literacką, oraz brać udział w Sesjach Literackich zgodnie z zasadami ich prowadzenia.


10. Mistrz Gry decyduje o tym czy działania graczy powiodły się i jaki odniosły skutek. Podważanie jego decyzji, niestosowanie się do poleceń czy publiczne poddawanie w wątpliwość jego obiektywności oraz uczciwości, wraz z dyskusjami na ten temat w postach, są zabronione.

11. Wszelkie sprawy konfliktowe, w tym w szczególności zastrzeżenia co do bezstronności moderatorów oraz nieodpowiednie zachowania użytkowników powinny zostać zgłoszone Administratorowi.

12. Klimat przede wszystkim. Każdy użytkownik biorący udział w sesjach jest zobowiązany aby pisać klimatycznie, czytelnie i zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym również zasadami poprawnej polszczyzny. Psucie zabawy pozostałym użytkownikom może skutkować blokadą konta.

13. Mistrz Gry jest zobowiązany do całkowitej uczciwości, bezstronności i obiektywności. Nikogo nie faworyzuje, nikomu nie uprzykrza gry. Wszystkich traktuje jednakowo i sprawiedliwe.

14. Wszelkie wątpliwości czy spory rozstrzyga Administrator forum. Niedozwolone jest wykłócanie się z kadrą(moderacja, administracja) forum poprzez widoczne dla innych posty lub ogólne pokoje czatowe.

15. Wszelkie pytania, pomysły oraz skargi należy zgłaszać w temacie ,,Funkcjonowanie Forum''.


16. Administracja NIE ODPOWIADA za treści zamieszczane przez użytkowników. Każdy użytkownik zamieszcza treści na WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.


17. Treści opublikowane na naszym forum stają się własnością forum i podlegają administracji witryny, stanowiąc dobro serwisu. Zabronione jest kopiowanie treści zawartych na naszym forum i w postach napisanych przez jego użytkowników w celu opublikowania ich na innych stronach.
Właściciel serwisu nie zgadza się na kopiowanie i rozpowszechnianie poza serwisem treści w nim zawartych bez wyraźnej zgody Administratora.

Ator wpisu udziela równocześnie nieograniczonej czasem zgody na rozpowszechnianie jego treści w internecie.

18. Dane związane z kontem użytkownika, zapisywane przez system serwisu automatycznie a niedostępne do wglądu i użytku innym użytkownikom, takie jak adres IP powiązany z kontem użytkownika, data i godzina ostatniego logowania, data i godzina rejestracji konta, pozostają zapisane w bazie danych również po usunięciu konta użytkownika - co wynika bezpośrednio z mechaniki działania serwisu oraz administracji pojawiającą się w nim treścią. Więcej informacji o danych zapisywanych automatycznie wyszczególniono w polityce prywatności. Wymienione w niniejszym punkcie dane nie są objęte w rozumieniu prawa ustawą o ochronie danych osobowych, ze względu na brak bezpośredniego do nich dostępu.

Administracja SSRPG dokłada wszelkich starań, aby forum to było miejscem przyjemnym i bezpiecznym. Jednak nie jest możliwe wykrycie wszystkich niezgodnych z regulaminem treści w momencie ich pojawienia się na stronie. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny/a za to, co zamieszczasz w sieci. Miej na względzie komfort i bezpieczeństwo swoje oraz innych użytkowników sieci. Jeśli widzisz naruszenie regulaminu lub treści niezgodne z obowiązującym prawem, zgłoś je Administratorowi bądź Moderatorowi.


III Postanowienia końcowe:


Oskryptowanie serwisu jedynie ułatwia dyskusje przez internet, a jego autorzy nie kontrolują tekstów zamieszczanych w internecie za jego pomocą.



Wyrażasz zgodę na to, że Administrator lub moderator może w każdej chwili usunąć, zmienić, przenieść lub zamknąć każdy twój temat, post. Wyrażasz zgodę na zapisywanie wszystkich podanych przez ciebie informacji w naszej bazie danych. Informacje te nie będą przekazywane nikomu bez twojej zgody, ale ani właściciel serwisu, ani autor oskryptownia nie ponosi odpowiedzialności za włamania do witryny, podczas których może dojść do kradzieży danych.

Rejestrując się na tej stronie akceptujesz wyszczególnione poniżej postanowienia. Jeśli ich nie akceptujesz, opuść to miejsce, i nie dopełniaj rejestracji. Administracja serwisu ma prawo w dowolnym czasie zmienić poniższe postanowienia, informując o zmianach poprzez publikację w serwisie ogłoszenia, niemniej wskazane jest, aby użytkownicy sami regularnie zaglądali do tego regulaminu. Korzystanie z serwisu po zmianach regulaminu oznacza, że akceptujesz te zmiany ze wszelkimi konsekwencjami prawnymi.
Nadal masz pytania? Zapoznaj się z naszym FAQ
- Najczęściej zadawane pytania>