Autor | Post | |
---|---|---|
1
PD: 7
|
PostID #45829
Nowość!
CO ZA DZIADY!
- "Dziady", "Zaduszki", "Halloween"
wiele nazw, wspólna zabawa
Od niedawna Czat SSRPG jest otwarty również dla gości!
Dzięki temu KAŻDY ma szansę bawić się bez zbędnych formalności.
Zapraszamy do wspólnej zabawy oraz śledzenia wydarzeń w serwisie. Pamiętajcie jednak, że od 20:00 każdego dnia, w pokoju czatowym PBC rozgrywana jest Sesja Czatowa. Wypowiedzi w tej sesji powinny być zgodne ze scenariuszem rozgrywki i regulaminem. Jak grać? Zarejestrowani uczestnicy dzisiejszego spotkania w Karczmie (pokój PBC) otrzymają w nagrodę po 3 Srebrne Żetony. Karczma jest małym uniwersum międzywymiarowym Barmanem jest Gabriel (Archanioł), który pomagał ją zakładać pierwszemu właścicielowi, oraz Dagon- demon Klimat ogólnie raczej osadzony w czasach XVIII-wiecznych więc staramy się unikać nowinek typu komórka/wynalazki współczesności. Oczywiście posiadanie przez postać najróżniejszych przedmiotów współczesnych jest dozwolone, ale jako że karczma skupia najróżniejsze czasy i uniwersa, nie można oczekiwać że każdy zrozumie, czym jest telefon, żelazko, samochód. Magia możliwa jest do stosowania po zgodzie MG w pokoju SSRPG Nie może ona jednak wpływać na scenariusz, zmieniać uniwersum w absurd, zabijać stałych graczy (chyba, że za zgodą właściciela postaci, jeśli zamierza ją sobie zmienić). Staramy się też nie robić rzeczy żenujących rodem z przedszkolnych żartów wobec opiekunki, czyli po prostu nie psujemy zabawy innym osobom. Ogólnie zasada jest taka, że wszyscy mają się dobrze bawić Wnętrze karczmy przywodzi na myśl karczmy znane z gier The Elder Scrolls. Najlepiej zobrazuje ją porównanie z Izbą Rajców z gry Morrowind. W Karczmie jest też piwnica z winem i pokoje na górze, oraz zaplecze po prawej od baru gdzie jest sauna rzymska. Za drzwiami jest tylko kawałeczek exterioru, trochę krzaków a dalej portale otoczone generatorami wypuszczającymi w górę śmiercionośne smugi generujące portal. Głównie Postacie: Aleks, Luna, M-3, Yuki, Laila, Ahmea, Sadhin- Mąż Ahmei, Raksha, Generał Grievous, Czasem nawet i sam Diabeł. Oprócz tego NPC narrowani przez MG: Służąca Esirra, Barmani, Przypadkowi goście. Aleks-to po prostu postać z AC4, skrytobójca oszczędny w wyraz, działający kiedy trzeba Luna- zasugerowana AC3-Unity. Francuska najemniczka, prowokatorka, złośliwa, uwaga- kradnie M-3 humanoidalny mutant o wielkim sercu, operowany licznie by przypominał człowieka, z futurystycznego miasta Delta-City, wyhodowany w próbówce, do dziś pod pełną kontrolą korporacji. Coś jak TheTruman Show;) Yuki- tajemniczy Ronin przynoszący zlecenia i biorący w nich czynny udział Laila- kapłanka bogini Freyi, nekromantka, posiada Kostur Nekromanty Ignacego (teraz go nie ma, bo go jej podprowadzono, więc się głównie snuje z kąta w kąt i pije) Ahmea i Sadhin- Kapłani również, ale i rodzeństwo będące małżeństwem jednocześnie. Pochodzą ze świata Anajańskiego (Patrz Sesja literacka-> Opowieści Naruntii) Generał Grievous- cyborg posiadający miecze świetlne (ma pozwolenie od MG) służbista, pół maszyna pół istota żywa. Niegdyś człowiek. Raksha- kobieta-lwica, najemniczka w skórzanej zbroi zakrytej płaszczem z kapturem, nie lubująca się w wielkich zgromadzeniach. A czego oczekujemy w zamian? Kreatywności. Chęci udziału w grze. Graczy, którzy sami chętnie wejdą w interakcję z postaciami, zarówno innymi czatownikami, jak i NPC. W zamian potrafimy sprawić, by zbiór wypowiedzi zmienił się w pasjonującą przygodę. |
|
» | Zamieszczono 31-10-2015 18:110 |