Autor   Post  
Status Status
SŻ1
PD: 7
PostID #45829
Nowość! CO ZA DZIADY! - "Dziady", "Zaduszki", "Halloween" wiele nazw, wspólna zabawa Od niedawna Czat SSRPG jest otwarty również dla gości! Dzięki temu KAŻDY ma szansę bawić się bez zbędnych formalności. Obrazel
Zapraszamy do wspólnej zabawy oraz śledzenia wydarzeń w serwisie. Pamiętajcie jednak, że od 20:00 każdego dnia, w pokoju czatowym PBC rozgrywana jest Sesja Czatowa. Wypowiedzi w tej sesji powinny być zgodne ze scenariuszem rozgrywki i regulaminem. Jak grać? Zarejestrowani uczestnicy dzisiejszego spotkania w Karczmie (pokój PBC) otrzymają w nagrodę po 3 Srebrne Żetony. Karczma jest małym uniwersum międzywymiarowym Barmanem jest Gabriel (Archanioł), który pomagał ją zakładać pierwszemu właścicielowi, oraz Dagon- demon Klimat ogólnie raczej osadzony w czasach XVIII-wiecznych więc staramy się unikać nowinek typu komórka/wynalazki współczesności. Oczywiście posiadanie przez postać najróżniejszych przedmiotów współczesnych jest dozwolone, ale jako że karczma skupia najróżniejsze czasy i uniwersa, nie można oczekiwać że każdy zrozumie, czym jest telefon, żelazko, samochód. Magia możliwa jest do stosowania po zgodzie MG w pokoju SSRPG Nie może ona jednak wpływać na scenariusz, zmieniać uniwersum w absurd, zabijać stałych graczy (chyba, że za zgodą właściciela postaci, jeśli zamierza ją sobie zmienić). Staramy się też nie robić rzeczy żenujących rodem z przedszkolnych żartów wobec opiekunki, czyli po prostu nie psujemy zabawy innym osobom. Ogólnie zasada jest taka, że wszyscy mają się dobrze bawić Wnętrze karczmy przywodzi na myśl karczmy znane z gier The Elder Scrolls. Najlepiej zobrazuje ją porównanie z Izbą Rajców z gry Morrowind. W Karczmie jest też piwnica z winem i pokoje na górze, oraz zaplecze po prawej od baru gdzie jest sauna rzymska. Za drzwiami jest tylko kawałeczek exterioru, trochę krzaków a dalej portale otoczone generatorami wypuszczającymi w górę śmiercionośne smugi generujące portal. Głównie Postacie: Aleks, Luna, M-3, Yuki, Laila, Ahmea, Sadhin- Mąż Ahmei, Raksha, Generał Grievous, Czasem nawet i sam Diabeł. Oprócz tego NPC narrowani przez MG: Służąca Esirra, Barmani, Przypadkowi goście. Aleks-to po prostu postać z AC4, skrytobójca oszczędny w wyraz, działający kiedy trzeba Luna- zasugerowana AC3-Unity. Francuska najemniczka, prowokatorka, złośliwa, uwaga- kradnie M-3 humanoidalny mutant o wielkim sercu, operowany licznie by przypominał człowieka, z futurystycznego miasta Delta-City, wyhodowany w próbówce, do dziś pod pełną kontrolą korporacji. Coś jak TheTruman Show;) Yuki- tajemniczy Ronin przynoszący zlecenia i biorący w nich czynny udział Laila- kapłanka bogini Freyi, nekromantka, posiada Kostur Nekromanty Ignacego (teraz go nie ma, bo go jej podprowadzono, więc się głównie snuje z kąta w kąt i pije) Ahmea i Sadhin- Kapłani również, ale i rodzeństwo będące małżeństwem jednocześnie. Pochodzą ze świata Anajańskiego (Patrz Sesja literacka-> Opowieści Naruntii) Generał Grievous- cyborg posiadający miecze świetlne (ma pozwolenie od MG) służbista, pół maszyna pół istota żywa. Niegdyś człowiek. Raksha- kobieta-lwica, najemniczka w skórzanej zbroi zakrytej płaszczem z kapturem, nie lubująca się w wielkich zgromadzeniach. A czego oczekujemy w zamian? Kreatywności. Chęci udziału w grze. Graczy, którzy sami chętnie wejdą w interakcję z postaciami, zarówno innymi czatownikami, jak i NPC. W zamian potrafimy sprawić, by zbiór wypowiedzi zmienił się w pasjonującą przygodę.
»Zamieszczono 31-10-2015 18:110
Zgłoś!




Kliknij tutaj aby odpisać