Imię: Żelatyna
Poziom: 1
Rasa: Mutant
Nurt: Bellum
Wiek: 52
Status społeczny: Wolne Ziemie
Religia: brak
Opis wyglądu:
Wysoki, umięśniony mutant ukrywający swoją twarz za kominiarką domowej roboty, pod którą trzymał maskę zrobioną z ludzkiej skóry. Podczas jedzenia zdawać by się mogło, że jest normalnym, zdrowym człowiekiem. Tylko sokole oko mogło zobaczyć szwy na jego ustach i w okolicy nosa oraz ropiejące rany od nieprzyjętego przeszczepu twarzy. Na kominiarkę zakładał gogle, spod których wyglądała para martwych, wodnistych oczu otoczonych białą błoną.
Na ramionach czarna bluza z kapturem, na którą zakładał skórzany, łatany ludzką skórą płaszcz przedwojennego esesmana. Cały jego ubiór pachniał tytoniem, co miało swoje plusy – zakrywało zapach gnijącego mięsa. W przedniej kieszeni płaszcza nosił metalową zapalniczkę. Na nogach wytarte dżinsy, zaś na stopach porządne, wojskowe buty. W jednym z nich zabrakło sznurówki, zastąpił je więc czymś wysuszonym i organicznym, co przypominało jelito jakiegoś zwierzęcia. Czym było? O tym wiedział już tylko Żelatyna.
Dłonie ukryte za rękawiczkami nie pozwalały spojrzeć na jego skórę, wystające żyły, gnijące mięso... Jak wyglądał naprawdę?
Opis charakteru:
Za młodu, gdy był jeszcze małym grasantem pustkowi, odrzucano go od wszelkiego pożywienia, jakie znalazła jego grupa. Obgryzał tylko porzucone kości, wyjadał ich szpik i wypijał żelatynę, którą polubił najbardziej. Pewnego dnia znalazł bardziej odżywcze pożywienie – ludzkie dziecko ze skręconą kostką, które nie zdążyło uciec razem ze swoją rodziną. Byli mniej więcej tego samego wieku, tego samego wzrostu i o tych samych oczach. Mieli podobne marzenia, podobne plany, otaczała ich ta sama rzeczywistość. Po prostu pragnęli szczęśliwego życia. Żelatyna mógł wybrać przyjaźń, życie we wspólnocie i zmierzanie ku lepszej przyszłości. Nie zrobił tego. Wszystko skończyło się na uczcie, godzinach siorpania, mlaskania i łamania, podczas których jego ofiara była cały czas przytomna, by mięso nie rozłożyło się i nie zgniło na słońcu. Następnie odkroił jego twarz i przyszył ją do swojej własnej, by pod pozorem powrotu do rodziny, wyrżnąć ich wszystkich, gdy ci zorientowali się już, że ich odnaleziony syn, to tak naprawdę potwór w ludzkiej skórze. Dosłownie.
To zdarzenie najlepiej opisuje charakter Żelatyny. Legenda głosi, że twarz dziecka nadal spoczywa na twarzy Żelatyny.
Historia:
Po wielu latach tułaczki i życia na własną rękę, Żelatyna został łowcą głów, jednym z najlepszych na obszarach Fallen City. Niewielu jest takich, którzy o nim nie słyszało, niewielu jest na tyle głupich, by rzucić mu wyzwanie i niewielu ma na tyle odwagi, by zaryzykować spotkanie z nim oraz zlecenie morderstwa. Jaką ma przeszłość? Jakie ma motywy? Jego życie skrywa tajemnica.
Zadania: brak
Cechy i zdolności:
Bellum:10
Walka Plemienna:30%
Walka Starego Świata:50%
Walka Apokalipsy:5%
Obrona:30%
Wytrzymałość:30%
Venandi:7
Kradzież:5%
Skradanie:5%
Łupiestwo:5%
Pojazdy:30%
Sztuka Przetrwania:20%
Congitionis:5
Informatyka:1%
Nauki ścisłe:1%
Naprawy:10%
Medycyna:15%
Nauki społeczne:1%
Oratio:2
Handel:1%
Retoryka:1%
Hazard:1%
Seks:1%
Używki:1%
Misticae:1
Duch Alchemii:0%
Duch Zwierząt:1%
Duch Sztuki:0%
Duch Przeznaczenia:0%
Psionika:1%
Karma: brak
Profity:
Jedna Familia
Mutacja Żołądka
Mutacja Organów
Mutacja Szyszynki
Ekwipunek:
* Płaszcz esesmana z czasów drugiej wojny światowej, podszywany wieloma ludzkimi skórami.
* Ręcznie robiona kominiarka.
* Gogle.
* Dżinsowe spodnie.
* Skórzane rękawice.
* Buty wojskowe.
* Twarz dziecka.
* Motocykl.
* Karabin SKS z optyką.
* Colt w kaburze.
* Obrzyn z napisem "Bo" na rączce.
* Amunicja do colta (trzy magazynki przy pasie).
* Amunicja do obrzyna (kilkanaście nabojów w siedzeniu motocykla).
* Amunicja do SKS (pięć magazynków, cztery w siedzeniu motocykla, jeden ukryty w kieszeni płaszcza).
* Metalowa zapalniczka.
* Lornetka.
* Ogromna maczeta domowej roboty zrobiona ze śmigła helikoptera (przypięta do kabury przy nodze).
* Bukłaki na wodę (trzylitrowy w skrytce motocykla i dwulitrowy przy pasie).
* Suszone mięso niewiadomego pochodzenia (półtorej kilo w skrytce w motocyklu).
* Jedna apteczka (w motocyklu).
* W miarę świeża kłódka do schowka w motocyklu, do odblokowania wymaga 4-cyfrowego kodu.
* Stary nadajnik Łowców Głów wraz z radiem.