SSRPG.PL

Najlepsze forumowe PBF'y






Nowy temat Odpowiedz
 [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Serca Narodów - Karty Postaci
Nr:#1  Post Zamieszczono: 14 kwie 2018, 21:48 
Awatar użytkownika
Kobieta
Wzór Karty Postaci

Nazwa:
Zdjęcie:
Płeć:
Wiek:
Stan cywilny:
Religia:
Wygląd:
Historia:
Charakter:
Umiejętności:





Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Serca Narodów - Karty Postaci
Nr:#2  Post Zamieszczono: 15 kwie 2018, 21:09 
Awatar użytkownika
Mężczyzna
Napisz do mnie
Ira Heyllin

obrazek

Mężczyzna

21 lat

Zaręczony z Mab Muriel i Xero Ivanova.

Wyznawca Trzynastu Bóstw

Ira jest średniowysokim, szczupłym młodzieńcem z czarnymi, ostrzyżonymi krótko włosami i zielonymi oczami. Jest to zresztą typowe dla członka klanu Heyllin, podobnie jak tatuaż na lewym ramieniu, prezentujący herb rodowy. Twarz gładko ogolona, zwykle nieskora do uśmiechu, za to przywykła do marszczenia brwi i grymasów niezadowolenia. Kości policzkowe wyraźne, nos prosty, cera byłaby mlecznobiała, gdyby nie czas spędzony na słońcu. Szkolenia wojskowe, walki, treningi... To wszystko uczyniło jego ciało twardym, mięśnie dużymi, żyły wystającymi. Z całą pewnością trzeba przyznać, że jest on przystojnym mężczyzną.

Trudno jest mówić o historii Iry bez opowiedzenia najnowszej historii klanu Heyllin. Ta zaś wymaga pewnej znajomości pozostałych dwunastu klanów na Wyspach Trzynaściorga. Chłopak jest ostatnim żyjącym, męskim potomkiem Madary Heyllina, który spłodził go z własną siostrą. Na wyspach kazirodcze związki nie są piętnowane, a uznawane za przywilej wielkich władców i władczyń. Z tego związku zrodziła się w sumie trójka dzieciąt: Temari (najstarsza z rodzeństwa, co daje jej prawo decydowania nad resztą), Ira oraz Chara.
Madara Heyllin był królem wysp. Dzierżył władzę nad trzynastoma klanami, jednak przed narodzeniem Chary (w czasie, gdy Temari miała trzynaście, a Ira siedem lat) doszło do wojny domowej. Stary już wtenczas Madara zginął, a na jego miejscu zasiadł Herrig z klanu Krage. Siostra Madary uciekła wraz z dziećmi na wyspę klanową, gdzie umarła, rodząc Charę. Władzę nad klanem przejęła Temari, snując plany o zemście i powrocie na tron Heyllinów. Nie było to tak bardzo niemożliwe, jak mogłoby się wydawać. Na Wyspach Trzynaściorga władzę nad klanami sprawowały kobiety, po nich także dziedziczyło się nazwisko. Niemniej, urząd króla sprawować mogli jedynie mężczyźni. Żonglowano więc zaręczynami, ciążami i tytułami. Stary Herrig nie miał potomków ani siły, by ich spłodzić. Władczynie klanów potrzebowały innego króla. Takiego, za którego będą mogły się wydawać, rodziców mu synów i córki, zwiększając przy tym znaczenie swego własnego rodu.
Ira został zaręczony z Mab Muriel w wieku dziesięciu lat, gdy sama Mab miała wówczas cztery. Nie miał tu nic do gadania, zapewniło to bowiem Heyllinom i Murielom sojusz przeciwko Krage'om. Dwa lata później chłopak poszedł do wojska, ćwiczył się w umiejętności prowadzenia wojny, dyplomacji, rządzenia klanami. Temari szkoliła go na króla, którym miał wkrótce zostać. Jako mężczyzna, nie był jednak dopuszczany do zgromadzeń przywódczyń, stąd niewiele widział się z Mab. Jedynie przelotnie, raz bądź dwa. W wieku siedemnastu lat ukończył szkolenie ze stopniem generała. Oczywiście, wszystko to zawdzięczał swojej krwi i wpływom starszej siostry, jednak nie można zapominać, że przykładnie szkolił się i wyróżniał wśród rówieśników. Od tego czasu więcej przebywał na dworze Heyllinów, gdzie zdobył uznanie wśród wielu władczyń. Tam wypatrzyła go Xero Ivanova, jego rówieśniczka, kobieta pragnąca tronu równie mocno, co Temari. Wkrótce zaaranżowano kolejne zaręczyny. Na wyspach kilka żon mógł mieć jedynie król, co wywołało burzę wśród klanów. A także sygnał do kolejnej wojny. Heyllin, Muriel i Ivanova uderzyli z pełną mocą, wedle ściśle ustalonego wcześniej planu, na twierdzę Herriga Kraga. Ira oczywiście dowodził oblężeniem i brał udział w bitwę. Zabił także samego króla, nakładając na swoje skronie jego zakrwawioną koronę. Była to jednak głównie aranżacja. Większość klanów wiedziała, że tak się stanie. Nim bitwa w ogóle się zaczęła, odpowiedni ludzie już przygotowywali Herrigowi grób.
I tak kończy się najnowsza historia Wysp Trzynaściorga, a rozpoczyna historia Iry. Teraz, tydzień po koronacji, wszystko wokół niego się zmienia. Temari nie ma już nad nim władzy, a jego narzeczone wreszcie przed nim staną. Wreszcie je pozna, wreszcie zacznie wydawać własne decyzje i rządzić. Czy też nie? Czy będzie tylko marionetką w dłoniach starszej siostry bądź swoich przyszłych żon? Wszystko okaże się z czasem.

Ira jest bardzo dumnym mężczyzną, jeśli chodzi o obronę rodu i swojej pozycji. Nie stara się szukać sojuszników bądź pokojowych rozwiązań za wszelką cenę. Mimo wszystko, nie jest też despotą. Nigdy nie wymaga od innych tego, czego nie mógłby oczekiwać po sobie. Ułożony, starający się zachowywać w swoim życiu harmonię i ład, czego nauczyło go wojsko. Nieco pedantyczny, lubiący dobre jedzenie, ciszę i koty. Ceni sprawiedliwość i prawa przodków. Lojalny wobec rodu, zdolny do poświęceń. Delikatnie obchodzi się z kobietami, rzadko podnosi głos, jest bezradny wobec intryg władczyń. Jego największą wadą jest wrażliwość na damskie wdzięki, co w przeszłości często wykorzystywały nawet jego siostry. Nieco arogancki i wyniosły. Wciąż spuszczający wzrok na podłogę, gdy w pobliżu znajduje się jego starsza siostra.

Artystyczność - 20
Biurokracja - 50
Cierpliwość - 0
Debata - 50
Dobroczynność - 0
Dowodzenie - 90
Ekonomia - 40
Elegancja - 90
Historia międzypaństwowa - 40
Historia państwa - 70
Historia świata - 50
Inspiracja - 80
Instrumenty - 0
Intryga - 0
Jeździectwo - 50
Językoznawstwo - 50
Logistyka - 80
Maniery - 80
Medycyna - 30
Odwaga - 80
Opanowanie - 70
Opieka nad jastrzębiami - 0
Opieka nad psami - 0
Pobożność - 50
Pochlebstwa - 80
Polityka wewnętrzna - 80
Polityka zagraniczna - 0
Pracowitość - 100
Przemowa - 0
Refleks - 80
Skrytość - 80
Strategia - 80
Strzelectwo - 80
Szermierka - 80
Śpiew - 0
Taniec - 0
Wiedza o religii - 80
Wywiad - 0
Znajomość prawa - 90
Zwinność - 90


* Przedstawienie postaci w sposób graficzny ma tutaj charakter bardzo ogólny. Trzeba pamiętać, że członkowie klanu Heyllin mają zielone oczy, czarne włosy i bladą cerę.
** Niektóre imiona oraz grafiki nawiązują do postaci z gier, książek, filmów. Jest to celowy zabieg, mający na celu uogólnienie ich charakteru i stylu. Niemniej, o tym wszystkim decyduje już Mistrz Gry.





Na górę
  Wyświetl profil  
 
Nowy temat Odpowiedz
 [ Posty: 2 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron