SSRPG.PL

Najlepsze forumowe PBF'y




Karta Postaci: Dietmar
Dietmar

Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek | Wiek: 37
Wzrost: 190
Waga: 95
Udźwig: 47

Klasa(Główna): Rycerz
Historia:Dietmar pochodził z chłopskiej rodziny. Bardzo wyróżniał się od swojego otoczenia tym, że często pomagał ludziom potrzebującym. A to staruszce, której chodzenie już nie wychodziło tak dobrze jak kiedyś. A to głodnemu dawał kawałek swojej porcji czerstwego chleba. Ktoś mógłby powiedzieć, że to skarb mieć takiego syna. Ktoś ale na pewno nie jego rodzice. Żył biednie, a że rodzice dowiedzieli się, że rozdaje żywność innym ludziom, karcili go niemiłosiernie. W wolnych chwilach bawił się swoim drewnianym mieczykiem i tarczą, którą sam zrobił ze starego drzewa. Dietmar dorastał i mając około 20 lat czuł, że nie może dłużej usiedzieć na farmie. Zażądał od ojca części ziemi, którą sprzedał i wyruszył w swoją podróż. Nie wiedział jednak, że po raz ostatni widzi swoją matkę i ojca. W trakcie swojej podróży został napadnięty przez bandytów, lecz jego życie ocalił samotny rycerz. W zamian za ocalenie mu życia, Dietmar został giermkiem swojego wybawcy. Rycerz ten był sporo starszy od niego i po kilku latach zaczął traktować go jak wujka, a nawet tak nazywać. Rycerzowi to nie przeszkadzało. W pewnym momencie swojego życia Dietmar dorobił się dość sporego majątku. Przypomniał sobie o swojej rodzinie i zamierzał do niej powrócić żeby wspomóc ich finansowo. Gerwand - bo tak na imię miał ów rycerz - potowarzyszył Dietmarowi w jego podróży do domu. To co Dietmar zastał na miejscu na zawsze wypaliło ranę w jego sercu. Wioski nie było, nie tylko na mapie ale i w rzeczywistości. Zostały po niej tylko niedopalone fundamenty, a niedaleko prowizoryczny cmentarz. Wszystko było porośnięte zielenią, zaniedbane, a więc musiało się to stać kilka lat temu. Dietmar wpadł w rozpacz. Zamknął się w sobie. Nawet Gerwand nie potrafił pomóc chłopakowi, nie tym razem. Musieli wracać do domu, do jedynego domu jaki pozostał Dietmarowi. Po drodze szczęście się do nich nie uśmiechnęło. Zostali napadnięci. Tym razem grupa bandytów była liczniejsza niż kilka lat temu. Dietmar rozpoznał nawet jednego z członków jego wioski, byłej wioski. Gerwand chwycił za swą ogromną tarcze i miecz i ruszył do boju. Dietmar wyposażony był tylko w miecz, bo jak mówił - tarcza tylko przeszkadza. Podczas walki jeden z bandytów ogłuszył Dietmara, a kolejny chciał już przeszyć go swoją włócznią. Na szczęście refleks Gerwanda nie miał sobie równych. Odskoczył i zasłonił swojego podopiecznego tarczą, sam niestety będąc bez osłony. Bandyci szybko to wykorzystali. Nie ostało się wielu ale było ich na tylu, że bez trudu zabili Gerwanda. Dietmar odzyskując zmysły, rozejrzał się. Widział swojego wuja leżącego na ziemi, martwego. Wpadł w szał i pozabijał wszystkich pozostałych napastników. Spojrzał na tarczę, która dalej spoczywała w rękach Gerwanda. Gdyby tylko go posłuchał, gdyby tylko brał jego lekcje do serca i zabrał ze soba tarcze... obaj by żyli. Dietmar pochował wuja w okolicznym lesie, wziął jego tarczę, nie tylko do rąk ale i do serca. Wrócił do zakonu powiadomić o tym co sie stało. Za pieniądze zgromadzone wieloletnią pracą, kupił sobie pancerz płytowy i porządny miecz z wygrawerowanym imieniem "Gerwand". Dietmar poprzysiągł sobie, że wszyscy, którzy potrzebują pomocy, pomoc ową otrzymają. Wyruszył w świat nieść swoje serce ludziom.

Broń: Długie ostrze

Mocne strony:



Słabe strony:



Statystyki:

Ekwipunek: Wielka tarcza, długi miecz oraz pełny płytowy pancerz.
Awatar postaci


Charakter: Chaotyczny dobry
Opis charakteru: Dietmar jest miłym i życzliwym człowiekiem chcącym nieść każdemu pomoc tak jak to robił jego wuj. Jest rozważny i nie zawaha się poświęcić własnego życia w obronie bezbronnej osoby. 

Wygląd: Wygląd Dietmar niegdyś nie był niczym skrytym. Teraz, po wydarzeniach z przeszłości nie rozstaje się ze swoim hełmem, który nosi praktycznie zawsze z oczywistych dla siebie powodów. Robi wszystko by nikt nie zobaczył go bez niego. 


Wygląd Dietmara przed "wypadkiem".

Ubranie: Dietmar nosi płytowy pancerz z czerwoną podartą peleryną. Jego zbroja jednak ma sie dość dobrze pomimo wielu lat użytkowania. Bywa, że traktuje swój pancerz jako przedmiot o charakterze sakralnym. Poza zbroją w wolnych chwilach chodzi w tunice na której wyraźnie widać miejsce, gdzie niegdyś spoczywał herb.
Informacje o postaci:



Dziennik postaci:


Ta postać należy do użytkownika PatrickLavender. Kliknij tutaj aby zobaczyć profil użytkownika.