Karta Postaci: Eris Mobius
Eris Mobius

Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek | Wiek: 25
Wzrost: 237
Waga: 73
Udźwig: 51

Klasa/Specjalizacja: Po prostu szaleniec
Informacje: Eris jest istotą chaosu. Jest młodą przedstawicielką szlachetnego rodu od lat siejącego chaos zamęt i niezgodę w każdym miejscu w jakim się zjawili. Potrafi używać magii jednak jej natura sprawia że niemal każdy jej czar jest niestabilny. Irracjonalne wydarzenia i przypadkowe zdarzenia są częścią jej życia.
Historia:


Broń: Noże i sztylety

Mocne strony:
Opanowanie: Eris praktycznie nigdy nie sięga po broń czy inne środki nie będąc do tego zmuszoną.

Dwulicowość: na ogół jest to negatywna cecha. Jednak doskonale oszukując innych można osiągnąć nie mniej niż przez bezwzględne posłuszeństwo.

Chaotyczność: brak planu to też jakiś plan. Improwizacja w działaniu szybkie i częste zmiany planów w trakcie działania są w stanie zmylić przynajmniej część przecieników. 


Słabe strony:
Organizacja: same słowa "przemyśl to" wywołują u niej reakcję alergiczną. Nie sprzyja to ambitnym planom ani pracy zespołowej. Czyba że przypadkowo sama wpadnie na to co inni chcieli jej powierzyć.

Praca w zespole: naprawdę jeśli nie musi nie robi tego.

Skupienie: a właściwie jego brak. Tyle rzeczy dookoła tyle okazji by zrobić cokolwiek, po co się skupiać tylko na jednej z nich. 


Ekwipunek:

Awatar postaci


Charakter: Chaotyczny zły
Opis charakteru: Eris bez wątpienia nie jest kimś kogo chciałoby się prosić o pomoc czy nawet przysługę. Jej złośliwy uśmieszek i wątpliwe zrozumienie sytuacji, plus zamiłowanie do psot i igraszek sprawiają że prosząc o pomocną dłoń wisząc nad przepaścią dostaniesz kaktusa.
Lubi proste docinki, lubi patrzeć jak jej skłuceni wrogowie walczą między sobą. Widok wszelkich anomalii czy innych dziwnych rzeczy zawsze ją cieszy. Denerwuje ją gdy ktoś psuje jej plany. 
Nie zawacha się wbić noża w serce wroga jeśli na to zasłużył. 


Wygląd: Wyglądem przypomina człowieka, konkretniej kobietę. Ma białe włosy sięgające jej do ramion i jasną skórę. Na tym podobieństwa do zwykłego człowieka kończą się. Jej fioletowe oczy i nieco przydługawe jak na człowieka kły wskazywały by raczej na wampira. Jako kobieta wygląda nienajgorzej. Może w oczach faceta nie tak powabnie jak sukub, ale nie jakoś znacznie gorzej. Jej palce u dłoni kończyły się czymś na kształt szponów, a czarne tatuaże na jej rękach kontrastowały z jej jasną skórą. 

Ubranie: Eris ma trzy swoje kolory biały czarny i fioletowy, no czasami jakiś zielony akcent się wkradnie. Upodobała sobie ciemnofioletowy sweter i czarne spodnie. Wygodne i funkcjonalne. Na naprawdę zimne dni zakłada na siebie białofioletowe futro. Opatulona nim wygląda nawet słodko.
Informacje o postaci:
Chaos jest nieobliczalny i niemalże nieograniczony. Nie mniej jednak Eris po pierwsze jest młodym osobnikiem swojego gatunku i dopiero poznaje swoje możliwości. A po drugie i tu ukłon w stronę wszystkim MG jest ledwie pewną klasą i jak każda ma pewne swoje unikalne zdolności. Oto kilka najbardziej typowych.

Aura Chaosu - pasywna.
Eris jest dziwna, nietypowa. Im więcej uwagi jej poświęcisz tym bardziej podatny na jej sztuczki jesteś. 

Mącenie - aktywna.
Prosty a jednocześnie nieobliczalny czar mącący w umyśle celu. Nawet Eris nie wie jaką wizję albo jaką myśl wciśnie w umysł wroga. Oczywiście jedna taka myśl nic nie zmienia, jednak czar ten jest na tyle prosty, że kolejne wykożystywanie go na tym samym celu może doprowadzić cel do obłędu. 

Zepsucie - aktywna.
Oczywiście samo mącenie myśli nie wystarcza w przypadku celów zbyt inteligętnych jak i zbyt głupich. Czar ciężki, ale za to stabilny. Ugodzony nim przeciwnik zyskuje czarno-fioletową plamę w miejscu trafienia. To nic innego jak Zepsucie skaza powoli rozprzestrzenia się i wgryza w przeciwnika zadając mu przy tym ból. Nie zabija, męczy, pali odwraca uwagę, a z każdą kolejną chwilą jest coraz gorzej.

Urok - aktywna
Najprostrze i najskuteczniejsze narzędzie do siania niezgody. Obiekt potraktowany tym czarem staje się nadobiektem. Kanapka z urokiem w oczach istot słabej woli staje się nadkanapką pokarmem dla którego warto wskoczyć w krater wulkanu, który nie może wpaść w ręce kogokolwiek innego.

Zmiana - aktywna
Chaos to ciągłe zmiany, logicznym jest więc że istota chaosu w jednym ciele nie usiedzi. Przemiana nie jest specjalnie wymagająca a jedyne jej ograniczenie to rozmiar. Jednak jej utrzymanie na dłuższą metę jest wyczerpujące.

"Jesteś mój" - aktywna za zgodą.
Wynicznony zepsuciem i skołowany mąceniem przeciwnik ma tak naprawdę trzy drogi: 
1. walczy dalej i niechybnie umiera. 
2. Ucieka i wykańcza go rozrastające się zepsucie.
3. Poddaje się.
O ile opcja 1 i 2 niewiele wnosi, tak opcja 3 pozwala Eris na wykończenie przeciwnika. Ten czar ostatecznie niszczy psychikę przeciwnika i przeciwdziała zepsuciu. Taki złamany przeciwnik po tym zmienia się w mniej lub bardziej zdefirmowanego kultystę chaosu. Niestety Eris nie jest w stanie wykorzystać takiego lepiej niż jako mięso armatnie. 
Czar ten jest jedynie formalnością, jednak może rzucić go tylko na kogoś kto naprawdę się poddał, niestety niewielu takich jest.

To zdecydowanie nie są wszystkie, ale to są te, które odróżniają ją id typowego maga.



Dziennik postaci:

"...
Jak...
Jak on mógł...
Nie...
Nie mógł...
To... jak? JAK?!
Nie zawiniłam aż tak... 
To... dlaczego?
Dlaczego wróciłam?"
Ta postać należy do użytkownika FluffleFox. Kliknij tutaj aby zobaczyć profil użytkownika.