Karta Postaci: Gwinn
Gwinn

Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek | Wiek: 40
Wzrost: 185
Waga: 80
Udźwig: 44

Klasa/Specjalizacja: Kapłan
Historia:
Obudził się bez pamięci w więziennej celi, gdzie była również półwilczyca Zaria. Z pomocą tajemniczego wojownika, Irithylla, udało im się uciec. Później rozdzielili się, Zaria i Gwinn dotarli do kaplicy Firelink w Lordran, gdzie od Najwyższej Kapłanki Emmy dowiedzieli się, że są tak zwanymi popiołami.

*Emma - Każdy płomień po sobie je pozostawia. W tym przypadku Pierwszy Płomień pozostawił was. Nierozpalone istoty. Jesteście bliżej niego niż ktokolwiek z nas i możecie używać jego żaru by płonąć wiecznie. Jednak bez niego jesteście zgubieni. Klątwa nieumarłych przetoczy się przez was i ogarnie was pustka. Żar to wasze życie.

Opowiedziała im też o smoku o imieniu Seath Scaleless, zwanym Bezłuskim. W mieście nastroje nie były pozytywne. Po śmierci Gravelorda Nito grupka nekromantów ukryła się w krypcie pod cmentarzem i nęka mieszkańców. Miesiąc temu kilku ludzi udała się do Twierdzy Farrona, jednak nikt nie powrócił.

Nocleg zaproponował im jeden z robotników, Reynold. Później okazało się, że jest rycerzem z Berenike. Opowiedział, że wśród zaginionej drużyny była Anri, która tak jak Gwinn pochodziła z Astory. Następnego ranka Gwinn i Zaria dowiedzieli się, że nocą część ludzi poszła do Darkroot po wodę i nie wrócili. Wśród nich był Reynold. Zebrali zatem ochotników, Andrewa, Lazara, Michaela, i wyruszyli. W lesie zostali zaatakowani przez drzewce, przeciwko którym skutecznym okazał się ogień. Niestety, podczas walki zginął Michael.

W okrojonym składzie dotarli do rzeki, gdzie stał porzucony wóz i wiadra. Przeszli na drugą stronę. Ślady towarzyszy doprowadziły ich do ruin, w których odnaleźli w końcu zaginioną drużynę. Reynold powiedział, że skryli się tu przed golemami. Na zewnątrz czaił się na nich wielki kot. Rycerz wyszedł pierwszy, odwracając jego uwagę, podczas gdy reszta udała się w stronę rzeki. Z pomocą Zarii udało mu się przepędzić stwora.

Powrócili do obozu, który został zaatakowany przez drzewce. Dzięki współpracy udało im się pomóc walczącym w pokonaniu napastników. Wszyscy pozostali przy życiu musieli odać się do kaplicy, która została zamknięta w obawie przed innymi potworami. Niewielu przetrwało. Zaria odnalazła wśród pozostałości obozu chłopca, Thomasa. Kapłan spróbował pomóc tylu, ilu dał radę. Ciężej rannym podał estusa, niestety jeden z pijących umarł w męczarniach, co wzbudziło lekki popłoch. Tymczasem Zaria spotkała kowala Andre, który podarował jej pierścień z symbolem kota, zwiększający jej szybkość.


Mocne strony:

Cuda - w tym magia leczenia, tworzenie bariery.
Zielarstwo.
Alchemia.
Wytrwałość.
Opanowanie.
Odwaga.
Walczy różnego rodzaju bronią, choć upodobał sobie swój kostur.


Słabe strony:
Nie jest wojownikiem.
Utrata pamięci.
Bywa nudny.


Ekwipunek:
Kostur.
Estus.
Buzdygan od Andre.
Zwój tworzenia bariery od Emmy.
Pochodnia.
Krzesiwo.

Awatar postaci


Opis charakteru:
Opanowany, poważny, racjonalny, skryty, dobrze wychowany. Jak przystało na Kapłana, chętnie niesie pomoc rannym, choć nie leci na złamanie karku, by kogoś ocalić.


Wygląd:
Dobrze zbudowany mężczyzna w średnim wieku; ciemnooki i ciemnowłosy.


Ubranie:
Szaty, które na pierwszy rzut oka pozwalają rozpoznać jego profesję.
Informacje o postaci:

Choć stracił pamięć, to ostatnio zaczyna sobie przypominać coraz więcej rzeczy, choćby to, że pochodzi z Astorii.


Dziennik postaci:


Ta postać należy do użytkownika Aceris. Kliknij tutaj aby zobaczyć profil użytkownika.